Energisk morgen

God morgen hjerter. I dag starter jeg litt senere på jobb, og selv om det kun er en liten time ekstra, så utgjør den timen en hel liten evighet for meg. Den timen betyr at jeg rekker både en mini treningsøkt og en god frokost før jobb, og det er så deilig. I dag er det standard Marenfrokost med cottage cheese, vanilje yoghurt, bær, banan og juice. Friskt, fargerikt, sunt og godt. Akkurat slik jeg liker det.

Juicen er fra juicecafeen Will I juice, så de skal jeg ikke skryte på meg å ha laget selv. Jeg kjøper dem dagen før, og legger dem klar i kjøleskapet. De er ferskpresset og holder seg i 24 timer i kjøleskapet. Jeg har store planer om å starte med juicing selv. Jeg la ut en status på min facebook om tips til juicemaskin, og fikk så mange gode tips. Så bare vent dere – snart skal denne frøkna fikse sin egen juice. Kanskje noen av dere har erfaring med å juice selv? 


Nå ser jeg at tiden løper fra meg her. jeg har vært ute på en liten joggetur på morgenen, og sitter her dryppende våt av både regn og svette. Så nå må jeg løpe i dusjen før jeg må dra til jobb om under 15 minutter. Hjelpes som tiden flyr på morgenen, den ekstra timen forsvant litt for kjapt. 

Ha en strålende onsdag dere. Make the best of it! 

 

Smiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Ååååå Marenskålen ser alltid like god ut hver gang!:))
      Hva er det du typisk pleier å spise iløpet av en dag til hvert måltid?:) Hva er dine favoritter til frokost, lunsj, middag og kvelds?:) Og har du noe snacks eller mellommåltid bortsett fra disse 4 måltidene?

    2. Lill: Som en proteinshake med melk før/etter trening eller som mellommåltid. I havregrøten. I micro-sjokoladekake eller blandet i mager kesam med nøtter i for eksempel:)

    3. Heisann! Jeg skjønner at du kanskje har svart på dette 1000 ganger før, men har ikke fått det med meg. Hvor mye har du sånn ca i “maren skåla”, jeg har fått et bilde av at det er en stor skål, og vil bare høre om det er riktig 🙂

    4. Malin: Det var masse spennende fra den nye kolleksjonen til Run & relax, litt hud/kropps produkter og nye reebok sko 😀 Så er det to jeg ikke har hentet, og de er fra Iherb. De vet jeg inneholder questbarer 😀

    5. mathilde johnsen: Ca 200-250g orginal cottage cheese, 2 vanilje yoplait 0,0%, 1 boks blåbær, og nesten en boks bringebær. og et halvt eple 🙂

    6. Karen: Frokost: Marenskåla eller havregryn. Lunsj: salatbar på sykehuset og en frukt. Middag: kylling/laks/kabronadedeig/fiskekaker med grønnsaker eller salat, og en eller annen karbohydratkilde, ofte speltlomper, søtpotet eller ris. kveldsmat blir ofte marenskåla, eller knekkebrød. så blir dte ogte en skyr her og der, litt frukt, bær og nøtter, og gjerne en questbar eller to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg