Ut i skogen, og opp i trærne

Jeg måtte bare titte innom dere å dele noen bilder fra min lille skogstur i dag morges. Det var så nydelig og friskt i skogen. Min første tanke når jeg kom hjem var at dette må jeg få delt med dere lesere, så kanskje noen flere blir inspirert til å ta turen ut i naturen i dag. Det var så godt å komme seg ut i frisk luft, i ulent terreng, og med blåbærbusker helt propp fulle av bær. 





Så dagens oppfordring fra meg er å finne frem treningsklær og tursko og komme seg ut på tur. Ta med en liten boks, eller pose, og plukk med deg litt blåbær på veien. Tenk så herlig når du kommer hjem, og kan lage den en skive med blåbærsyltetøy, eller en skål med yoghurt, toppet med selvplukkede bær. Snakk om hverdagsidyll!



Ikke la det bli med tanken, opp av sofaen og ut på tur. Du trenger ikke se på det som slitsom trening, du skal jo bare ut å gå deg en tur, i ditt eget tempo. Det er du som bestemmer, og all bevegelse er bedre enn ingen bevegelse. Det er så godt å få noe ut av søndagen. Jeg garanterer at det vil føles herlig både underveis, og ikke minst etterpå. 

God søndag dere! Del gjerne søndagsplanene dine med meg i kommentarfeltet

 

Smiiiiil Maren

 

16 kommentarer
    1. 51 km landeveissykling unnagjort, noen timer til på bassengkanten, også en svømmetime seinere i kveld. Søndag er ikke så verst på Playitas på Fuerteventura. Plassen kan for øvrig varmt anbefales for dem som limer treningsferie.
      En blåbærtur hadde ikke vært så dumt det heller. Mulig det blir en fjelltur i fjellene bak hotellet for å få med solnedgangen.

    2. Idag har jeg gått på tur med mamma, pappa og valpen vår! Vi gikk på en skogvei inn til en innsjø hvor valpen vår på 8mnd kunne leke seg og svømme i vannet, noe han er veldig glad i:-) Etter en tur i sol og kjølig vær gikk turen hjem hvor vi har spist kjøttkaker og nybaket blåbærpai! mmmm<3 elsker slike gode rolige søndager, blir nesten forelsket i livet! Håper du også har hatt en fin dag superfine Maren!
      Er ikke ofte jeg kommenterer men gud du skal vite hvor mye jeg setter pris på deg og denne insprerende bloggen! Lover jeg skal bli flinkere til å kommentere :Dhaha

    3. Så fine bilder! 😀 Selv har jeg løpt 11 km i dag, veldig deilig å klare det når jeg egentlig har hatt et ræva år når det kommer til trening 🙂 Håper det endrer seg denne høsten! Og der er du en av mine inspirasjoner 🙂 Håper du får en fin søndag videre!

    4. Så fantastisk ut. Jeg har foreløpig brukt søndagen til å hvile etter nattevakt, støvsuget og vasket leiligheten og ladet opp til kamp. Nå skal jeg nemlig spille fotballkamp!
      God søndag videre. Hilsen Anja

    5. Nydelig i skogen i dag! Jeg tok meg en løpetur i skogen, og for andre gang klarte jeg å løpe en mil!:D Føles fantastisk å endelig klare det, det har jeg jobbet for 🙂

    6. Har brukt min siste frisøndag på lenge til å trene 50 min. styrke, gått 1:15 min. tur med min lillesøster langs havet og jogget 50 min. i skog + langs sjø <3 Helt perfekt dag! Kvelden ble avsluttet med biffgryte med rørte tyttebær, kantareller og ris, og til dessert var det plommegrøt fra hagen (plukket i fjor, årets er ikke ferdige enda) med krem og kakao med 70% sjokolade + masse krem! Helt perfekt dag <3 Nå er jeg klar for et studieår i Ungarn, langt borte fra alt jeg kjenner og er vant til 🙂

    7. Hei 🙂
      Jeg skal bestille det protein milkshake pulveret du har anbefalt. Er usikker på om jeg skal kjøpe sjokolade eller vanilje smak. Hvilke syns du smaker best? 🙂

    8. Idag når vi gikk vår daglige kveldstur med hunden tok vi impulsivt og la på 1-1,5 time ekstra på turen via en ganske lang omvei gjennom skogen. Helt herlig å gå i skogen selv i bekmørke… Nå sitrer det i lår og legger etter gåturen. Herlig at du deler og inspirerer 🙂 Derfor jeg digger bloggen din! Stor klem fra en fast leser

    9. Kan du legge ut tips til de beste turene i Kristiansandsområdet? Gjerne turer som er lett tilgjengelig fra Kvadraturen/Lund/Gimle-området:)

    10. Herlig 😀 Finnes ikke noe bedre enn en skogstur! Aller best med litt ulendt terreng eller hvis man tør å være litt akrobatisk som deg 😉 Godt for både kropp og sjel! Vi var på hyttetur i helga, fikk to korte turer på fredag og søndag og en laaang på lørdag 🙂

    11. Katrine: Så morsomt! Jeg tenkte akkurat på det nå når jeg var ute i skogen at det kunne være et gøy innlegg. Så det skal jeg absolutt gjøre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg