Bli med meg på lørdagstrening

Good morgen hjerter. Er det en god morgen? Jeg kom akkurat inn døren fra en liten rusletur sammen med mamma rundt i området her jeg bor. Vi starter ofte lørdagene, eller søndagene sammen på den måten. Med en liten gåtur og gjerne en kaffe i hånda. Det er så koselig. 

Reebok klær og sko fra 3t-shop. (spons)

Økten gjennomføres som sirkeltrening gjort på tid. Det betyr at du skal jobbe i 45 sekunder og pause i 15 sekunder. Du starter på øvelse 1 og gjør den så mange repetisjoner du klarer på 45 sekunder, så er det 15 sek pause og den pausen bruker du på å gjøre deg klar for neste øvelse. Slik kjører du gjennom alle øvelsene. Når alle øvelsene er gjort en gang, så tar du 2-3 miutters pause, før du kjører en ny runde med 45 sekunder jobb og 15 sekunder pause. Totalt 3 runder. 


Print tights Reebok HER, grå topp Reebok HER. (sponset)

Her er øvelsene: 

  • Kettlebell swing
  • Box jump
  • Skulderpress
  • Thrusters
  • Burpees
  • Utfall til siden 
  • Stående roing
  • Mountainclimbers
  • Ropes 
  • Renegate row

Effektivt, og gøy trening som virkelig får pulsen opp og svetten til å sile. Bruk google eller youtube hvis det er øvelser du ikke kjenner igjen, eller er usikekr på utførelse. Lykke til med lørdagstreningen dere. 

 

Smiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Så fine treningsklær. Jeg bestilte en del fra 3t-shop, så fikk jeg en blå jakke, men bestilte rosa. Ble litt skuffet da, men den blå var jo fin den også 🙂

    2. fikk pakke fra xlife idag med splitter nye adidassko som må prøves ut! Men det blir nok en løpetur ute i solen. Etterfulgt av et lass med questbars som også snek seg med i pakken!

    3. jeg er ferdig med dagens bodybalance time og en 45 min økt med spinning, deilig😅 ha en strålende lørdag flotte Maren! Klem

    4. Herlig økt, den skal absolutt kjøres en dag!
      Ble 4×4 løpsintervaller på mølla på meg i dag, pluss
      A1 extensionspark i kabel
      A2 bredd sittende roing
      B1 RDL med en KB
      B2 abduksjon skulder
      C1 sittende bicepscurl med utstrekt pec major/minor
      C2 ettbens hipthrust
      Ha en fin helg videre herlige du! 😀

    5. Hei, Maren! Titter stadig innom bloggen din, og finner alltid interessant lesestoff! Du virker som en utrolig herlig jente, og jeg er takknemlig for at du deler hverdagen din med oss!

    6. Kan du lage et innlegg om dine favoritt trenings tights?? Trenger litt ny trenings klær inspirasjon til høsten! Hilsen Anja

    7. Sikkert en fin økt, men tror jeg må holde av litt for mye av utstyret på treningssenteret for å gjennomføre den desverre 🙁

    8. Hvordan er stoffet på tightsen der? Er det veldig tight og “hardt”? Aldri prøvd Reebok før og vurderer å kjøpe den der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg