Fredagslunsj

Jeg er helt overveldet over alle de herlige godsakene dere delte med meg på gårsdagens innlegg. Jeg kjenner at denne helgen blir skikkelig kosehelg, jeg er nemlig full av inspirasjon fra alt dere har delt. Dagens lunsj ble ekstra digg, litt fordi det er fredag og litt fordi jeg var for slapp til å lage mat selv. Noen ganger er det bare så utrolig godt å få ferdig mat, og når det er så ferskt, sunt, og godt som denne salaten her så er det vanskelig å styre unna. 

Denne salaten inneholder tomat, agurk, salat, mais, rødløk, og masse digg kylling. Jeg tilsatte også avokado selv. Kyllingen er toppet med et deilig krydder, og som tilbehør har jeg rød pesto, grønn pesto og et nybakt spelt rundstykke. Pepsi max er et must for å gjøre fredagslunsjen komplett. Snakk om festlunsj!

Ellers har hele dagen i dag gått med til å gjøre ting jeg alltid utsetter. Kaste søppel og papp, pante flasker, vaske bilen osv. Jeg har også vært innom NIMUE hudpleie, og det var virkelig prikken over i´en for den komplette fredagsfølelsen. Nå skal jeg jobbe et par timer, før jeg skal ut å få litt frisk luft. Det er jo faktisk sol i Kristiansand, og det må utnyttes. Forkjølelsen sitter i enda, så det blir en rolig gåtur. Frisk luft er like godt uansett, og jeg gleder meg til å innvie helgen med en liten skogtur. Senere blir det taco og kanskje en tur på kino. Jeg har så lyst å se den nye norske filmen Bølgen. Noen flere som har planer om å se den?

Hva er deres planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Hei du!
      Trener du selvom du er syk? Mener du la ut et bilde av trening i går. Jeg er også spl, og tenker at kroppen har best av hvile og ikke utmattelse under sykdom. Hvis ikke klarer den ikke bekjempe viruset/bakteriene. 😊😷 Uansett, masse god bedring. 👍😊

    2. Jeg har sett Bølgen, så den under filmfestivalen, og den anbefales på det varmeste! 😀 Ikke fordi den var den beste filmen jeg har sett i mitt liv, men den var bra, og veldig “et must” 🙂

    3. Du får skrive om bølgen var bra om du ser den. Vurderer å se den selv. Helgen skal tilbringes i skogen, på blåbærtur. Hadde så sen ferie så har ikke fått vært ute å plukket noe ennå. Blir deilig med frisk luft og den gode skogsduften!

    4. Planene her er fullt med jobb, skole arbeid og trening. Livet på høgskolen er tungt og snur virkelig livet litt opp ned. Så hektiske dager hvor man ser frem til helg, så kommer helgen og den blir enda mer hektisk enn selve uken. Hihi 🙂 utenom dette skal jeg prøve å få skvist inn et par timer på sofaen med en god film. Rett å slett bare slappe av 🙂 løsner deg en super helg, mange klemmer fra Maia <3

    5. God helg til skjønne deg :- )
      Håper du får en fantastisk helg fylt med god mat, frisk luft, aktivitet og dine nære og kjære!
      Håper formen din blir bedre !
      Klem

    6. Hvis du har sett bølgen.. Hvordan var den? Vil selv dra å se den snart!
      Rolig kosekveld her nå, med biff og masse deilig snacks! God helg fineste <3

    7. hei! utrolig glad i bloggen, er ny student i Oslo og ser at du bruker en del kvalitetsmat i handleposen, har du alltid hatt råd til slik mat?
      selv lever jeg på fryste bær og “billigvarer” for at økonomien skal gå rundt, har du noen gode tips til akkurat dette?
      Setter stor pris på svar og gleder meg til å lese videre på bloggen din 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg