Bedre sent enn aldri

I dag ble det en fryktelig sen oppdatering fra denne frøna, og det beklager jeg. Jeg hadde kveldsvakt på barneposten i går kveld, og gikk direkte på tidligvakt i dag. Vips bare løpe timene fra meg. Jeg ser at mange av dere følger meg på snapchat og instagram, og der får jeg oppdatert litt hyppigere. Nå har jeg hatt tre vakter på barneposten, og jeg stortrives. Dette er virkelig bare en helt nydelig post, og jeg føler meg så heldig som skal få tilbringe hele 12 uker der.

Jeg titter raskt innom nå på kvelden for å dele dagens lille fruktkos som jeg lagde meg etter jobb. Så ikke dette fristende ut? Det er enkelt og greit bare det jeg hadde tilgjengelig i kjøleskapet, dandert på en litt morsom måte. Jeg tok ut frøene av en piel del sapo melon og fyllte den med bær. Så kuttet jeg opp kiwi, epler, og danderte litt blåbær og valnøtter rundt. Voalá – fruktfest!


I går kveld var ShapeUp kommet i posten, og min sponstane reaksjon var å lukke igjen postkassen og la bladet ligge der natten over. Jeg må le av meg selv, jeg skvatt litt av å se meg selv på forsiden, og det føles bare så sprøtt, men samtidig så fantastisk gøy. Nå har jeg fått satt meg ned og lest hele intervjuet, og det føles bra. Dette er personlig, og ekte, det er mine meninger og holdninger. Jeg føler det kommer godt frem hva jeg står for, og brenner for.Jeg gleder meg så ubeskrivelig mye til å snakke mer om ShapeUp kickstart med dere. Denne høsten blir magisk dere, og vi skal gjøre den så energisk og fin – sammen!!

Nå skal jeg lage meg en stor porsjon med cottage cheese, skyr, eplebiter, bær og cashewnøtter før senga venter. I morgen er siste dagvakt før frihelg. Selv om jeg stortrives i praksis, så er det alltid godt med helg. Jeg gleder meg til å få inn et par gode treningsøkter, og kose meg med gode venner. 

Hva er deres helgeplaner? 

 

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Det er et fantastisk cover, og jeg gleder meg til å lese bladet i helgen. Tenker det blir lest sammen med en god lørdags frokost!
      Ellers skal jeg være med tantebarn på fotballcup, det gleder jeg meg til. De er så søte i 6-7 årsalderen når de løper rundt og rundt på den store banen! Og så blir det trening på meg og skal spille kamp på søndag!
      Gleder meg masse til helg. Turnusfri er det beste. Hilsen Anja

    2. Alltid godt med helg uansett hvor glad man er i jobben sin.
      Planen i helgen er vasking av leilighet, venninne kos, en fjelltur, og stå på stand noen timer på lørdag.
      God helg! 🙂

    3. Imponerende at du tryller frem et så fristende fat rett etter jobb 🙂 Du er så inspirerende Maren. Elsker energien, humøret og stemningen her inne på bloggen 🙂
      Gleder meg til å lese om deg i Shape up! Vet du når bladet kommer i butikk?

    4. Mona: Det har kommet, men når det settes ut er jeg litt usikker på. Mandag kanskje? Min pappa driver en matbutikk og de mottok bladet i dag 🙂 men mener bladene byttes ut på mandagen

    5. Jeg fikk bladet i postkassen i går. Jeg elsker intervjuet, det er så personlig, inspirerende og motiverende! Har ikke tilgang til vekter og treningssenter, så jeg likte virkelig at det var tre ulike treningsøkter 🙂 digger bloggen din!

    6. Hei Maren!
      Jeg har lest intrervjuet nå. Utrolig bra og ja det er akkurat det at du ikke er ekstrem på noen front, som gjør at jeg er trofast leser! Jeg blir inspirert av deg, uten tvil. Mine mål med trening er å få en sunn og sterk kropp som jeg trives i. Etter flere år med sykdom som sterkt begrenset aktivitetsnivået så vet man å sette pris på en kropp som fungerer når man endelig får en ny sjanse!!
      Jeg har et konkret spørsmål til deg, har du noen tips for å forebygge hold og magevondt under utholdenhetstrening. Kommer så fort hos meg og ødelegger en del joggeturer. Tom mage og heller litt energidrikk fungerer best, men det er ikke alltid like lett å få til det heller.

    7. Du er HELT nydelig på shape up forsiden, Maren!! Virkelig sprudlende og fresh! Har vært innom butikken hele 2 ganger for å skjekke om bladet har kommet, men det har det dessverre ikke.. Får se i morgen igjen 😉
      Du er et flott forbilde, virkelig <3

    8. Shape up coveret var så fint, og intervjuet var også veldig bra 🙂 du bør være veldig stolt og fornøyd!
      Bloggen din er så inspirerende:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg