Pakkelykke fra Iherb

I dag dumpet det to hentelapper ned i min postkasse, og jeg nærmest løp bort til posten for å hente dem. Jeg visste nemlig at dette var pakker fra Iherb. Det betyr påfyll av godsaker, og da klarte jeg rett og slett ikke vente. Som ventet inneholdt pakken både Quest nutrition proteinpulver og mine favoritt questbarer. Jeg klarte å momse i meg to stykker bare på vei hjem fra posten. Haha. Hvordan er det mulig? Den esken kommer til å vare i maks 4 dager hvis jeg fortsetter i dette tempoet. 

Barene har jeg bestillt mange ganger, og de kjenner dere også godt til nå. Proteinpulveret derimot, det har jeg ikke testet før, men fått det så varmt anbefalt at jeg bare måtte klikke det hjem. Jeg har vanilla milkshake fra Questnutrition fra før, og det smaker så viduenderlig magisk at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ordlegge meg for å få frem hvor nydelig det er på smak. Det smaker som en skikkelig usunn og digg milkshake proppet full av sukker. Det er derfor en sann fryd å lese næringsinnholdet og se at det er helt optimalt. Jeg digger det!! Nå er det altså sjokoladeproteinet som skal testes, og jeg gleder meg stort!! Dette skal visst vært helt supert å bake med også har jeg hørt. Tenk så godt med sunne cookies og sjokolademuffins. Det er så gøy med Iherb, og jeg finner stadig nye ting jeg kan bestille. 

Er det flere av dere som bestiller fra Iherb? Hva bestiller dere vanligvis? Jeg er alltid på utkikk etter nye spennende ting å teste. Bruk gjerne rabattkoden VIK961 hvis du bestiller for første gang.

 

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Hei!
      Hvordan bruker du proteinpulverene? Står det bruksanvisning på pakken?
      Super blogg – stå på!! 🙂

    2. Har såå lyst til å teste de proteinpulvrene der fra Quest! Men hvordan fikk du til å bestille de fra iherb uten at pakken ble på over 300 kr? Må du ikke betale toll for det da?

    3. ååå de er helt vilt gode!! Men spiser du de hver dag? Er det sunt å spise flere hver dag (i tillegg til annen mat selvfølgelig)?

    4. Hei Maren:)
      Det proteinpulveret så enormt godt ut! Er det virkelig helt uten sukker? Vet du om det er kasein, whey eller begge deler det baserer seg på? Jeg liker å lage fluffy sjokoladesmoothier, og lurer litt på om du vet om proteinpulveret vil bli fluffy i en blender?:)

    5. Hei Maren! Takk for en super inspirerende og fin blogg. De dagene jeg sliter med å komme meg opp av sofaen og ut på tur, så sjekker jeg bloggen din for å få det “lille sparket i baken” som jeg trenger for å komme meg ut 🙂 Tusen takk!!
      Angående dette innlegget så lurer jeg på hva du tenker om kunstige proteinkilder som barer og pulver? Tidligere så spiste jeg også diverse slike kosttilskudd, men jeg har etterhvert blitt mer bevisst på at mat med lang holdbarhet kanskje inneholder mindre sunne/helsefarlige stoffer. Du er et forbilde for mange, og helt klart en god reklameplakat for slike produkter.
      Stå på videre-du er god til å motivere! Klem

    6. Er fast bruker av både barene og proteinpulveret og det er absolutt ingenting som slår det spør du meg! Både på smak og næringsinnhold. Bruker pulveret til absolutt ALT! har akkurat spist meg utrooooolig kvalm på vaniljefluff. Haha! 🙂

    7. Eeelsker de questbarene! Må bestille nye selv! 😀
      Men det går vell ikke an å bestille det proteinpulveret uten å måtte betale toll?? For da blir det fort endel dyrere! Ser over at du skriver at du hadde rabattkode, men hvis man ikke har det tror jeg pakken da må fortolles.

    8. Unfortunately, I have to write this in English. I am in agreement with you that the quality of this Quest protein is second to none. Well, almost 🙂 The only other protein I have found of similar quality and taste ( maybe even better ) is from Healthsmart Foods ( Iherb ). This is a whey isolate, whereas the Quest protein is a whey isolate / casein blend. They have many flavours and my favourites are vanilla, capuccino, peanut . . . ok, all of them 🙂 They are slightly cheaper in that you can order 3 and get 10% off and still be within the toll limit. They are 484 gr each packet. Hope that is helpful.

    9. Vitacost.com har rabbatkode som gjelder til i morgen, da kan man bestille pulveret og komme under 350kr inkl frakt. 🙂

    10. Inneholder dette proteinpulveret Laktose? Jeg er svært allergisk mot dette nemlig og sliter med og finne gode proteinpulver uten 😏
      Takknemlig for svar!

    11. Cathrine: Hmm, det må jeg sjekke ut. Er bare å søke på quest nutrition på iherb så får du opp hele næringsinnholdet, og hva det inneholder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg