Bra off & sweats on

Klærne er sponset

I dag våknet jeg til regn mot vinduet, og det var utrolig nok en nydelig følelse. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å ligge under en varm og god dyne, være helt avslappet i kroppen, vel vitende om at det er søndag og du ikke har en eneste avtale i kalenderen. Når det da i tilegg regner slik at du kan kose deg inne med god samvittighet, det er nok til å få frem smilet hos meg altså.

Jeg forelsket meg helt i denne kosedressen fra Reebok når jeg var på fotoshoot med 3t-shop i Trondheim tidligere i sommer. Den er bare så myk, og skjønn. Jeg fikk sneket med meg denne deiligheten hjem, og nå loffer jeg rundt i den daglig her hjemme. Den finnes i dus rosa, lille og grå. Dere finner hele denne myke deilige kolleksjonen HER. Jeg er den typen som knepper opp knappen på jeansen nesten i det jeg parkerer utenfor leiligheten. Joggebuksen kan virkelig ikke komme på fort nok når jeg kommer hjem etter en lang dag. Hehe. Noen som kjenner seg igjen? 

På søndager er dessuten kosedressen fast “uniform” hele dagen. Som jeg skrev på bildet. Håret opp, bh av og joggisen på. Her skal ingenting stramme eller være ubehagelig. Jeg er klar for en søndag med film, serier, god middag og bare kos. Jeg har en styrkeøkt igjen på planen denne uken, så et sted skal jeg nok få lurt inn den også tenker jeg.

Bildene dere ser i dette innlegget er noen inspirasjonsbilder fra Weheart it. Jeg synes de var så duse og delikate i fargene, og de passet perfekt inn i mitt søndagsmood. Jeg har i tilegg akkurat de samme skålene selv, og planlegger å fylle dem med godsaker i ettermiddag. Mmmm søndager altså.

Hva er deres planer denne søndagen?

 

 

Smiiiil Maren

 

21 kommentarer
    1. Jeg har også joggedress dagen på søndager, er helt herligt;) Det er en går og regnfull dag her på vestlandet også, så dagen min blir brukt til innekos med serie, lese blogger og bare kose meg;)
      Ha en flott kos dag du også:)

    2. Den joggedressen skal på bursdags ønskelista! Så fint. Her går søndagen i oppladning til fotballkamp. Drikker masse vann, spise godt og bør vel ut å gå en tur. Ellers blir det tv serier og blad lesing. Kos deg med søndagen!!
      Hilsen Anja

    3. For en nydelig joggedress!! Jeg lurer på om det er tjukt eller tynt stoff og hvordan er str med tanke på passforma?:-)

    4. Det er gått og regn på Sørlandet ja, det blir blader, PC, og kaffe og litt god mat og en liten tur ut i regnet og inn igjen i sofa

    5. Sånn søndager skal være! 🙂
      Søndagen min består av vasking og rydding av leiligheten, bursdag, en god lang dusj med hårkur og legge seg i nytt sengetøy 🙂

    6. Så fin blogg du har Maren-)) har vært innom den en del i sommer og fått inspirasjon til trening i varmen. Ble morgentrening på meg med løp og styrke før frokost i ferien, greit å bli bli ferdig før 35 grader slo til. Kjempeflott at du deler øvelser med fokus på egenvekt og øvelser som ikke trenger sal/apparater. Gode tips når en ikke kan ta med seg så mye på reise. Lykke til med løpingen fremover. Blir interessant å følge med-)).

    7. Så lekre plagg – ble fristet til å ønske meg alt.
      Fortsatt god søndag kveld – og ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg