Dette er mitt fristed

God morgen. I dag har jeg lyst å dele noen små glimt av leiligheten min med dere. Jeg har bevisst holdt leiligheten og interiør utenfor bloggen, da dette er en blogg med hovedfokus på trening, helse, og kosthold. Samtidig så er det min blogg, og leiligheten min er en viktig del av mitt liv. Dette er mitt fristed, det er her jeg slapper av, henter krefter. Det er her jeg koser meg både alene, og sammen med kjente og kjære. 

Denne teksten har jeg på et bilde på veggen, jeg synes den er så vakker. Flere av dere vil kjenne den igjen som Størst av alt er kjærligheten, skrevet på engelsk. Dere ser den på posteren på bildet under, like over spisebordet. 

Jeg får hvilepuls av å være her, og trives godt i alt det lyse, lette og luftige. Det er høyt under taket, og rommene er store. Det er store vinduer og masse naturlig lys. Her kan jeg puste ut og hente meg inn i en hektisk hverdag.

Smiiil Maren

 

17 kommentarer
    1. Så delikat, lyst og fint du har det 🙂 Det er så lekkert med en ren og enkel stil. Veksler selv mellom helt enkel stil, og andre ganger ulike temaer/farger, alt etter hva jeg føler for, og hva som passer årstiden. Man kan endre atmosfæren i rommet veldig, med bare å bytte ut noen puter, duker og telysholdere, legge til eller ta vekk farger. Er litt fasinerende egentlig :o)

    2. Heisann! Jeg kan ikke si jeg er en ekspert på sunn mat og hvor mye man skal spise hver dag av måltider,snacks og mellommåltider og hva man skal drikke.. hehe, jeg har hørt at noen sier at du skal spise mindre enn det du klarer å forbrenne for å kunne klare å forbrenne noe, med tanke på viss du f.eks har veldig lav forbrenning slik som jeg har.. forbrenner ikke ting så lett viss jeg spiser noe som kanskje ikke er så sunt.. hvordan tenker du rundt mat og sånn?:) spiser du bare når du er sulten og tenker du noe på kalorier og hva som er i maten?:) jeg har et veldig anstrengt forhold til mat så er veldig vanskelig for meg å prøve å spise mye selv om det er veldig sunn mat for jeg blir lett mett og jeg forbrenner ikke ting så lett..

    3. Veldig artig å få se mer av leiligheten din. Så fint du har Maren! Lyse, delikate farger. Jeg er selv veldig glad i hvitt, svart og grått i interiøret. Artig å få se flere sider av “deg” selv om jeg i hovedsak liker best å lese om treningen og kostholdet ditt 🙂 Du er kjempeinspirerende, og jeg er faktisk innom bloggen din hver eneste dag. Den er et lyspunkt, og jeg blir alltid så glad av å klikke meg inn her! Du er faktisk den som aller først inspirerte meg til å bli en sunnere og sterkere versjon av meg selv. Det var for tre år siden jeg oppdaget bloggen din, og den har vært en favoritt siden! 🙂 Lykke til med skolestart igjen. 🙂 Klem fra Kristin

    4. Kristin Antiveros: Denne kommentaren gjorde hele dagen min Kristin, tusen tusen takk <3 Kommentarer som dette betyr alt, og er en enormt motivasjon for meg. Tenk at du har fulgt meg daglig i 3 år, det er jo virkelig bare helt utrolig koselig. Igjen: Tusen takk for nydelige ord <3

    5. Så utrolig fint du har det! Sånn kunne jeg godt tenkt meg å hatt det selv. Prøver å få en mer minimalistisk livsstil, og i leiligheten din er det ikke mye ting og tang som skaper rot! 🙂 Er du bevisst på å ha få ting rundt i leiligheten?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg