Plutselig var det over…

Hjemreise, slutt på ferien, tilbake til Norge og ut i sykehuspraksis på barneposten. Nå skjer det, alt sammen, på en gang. Ferien er over, og  i natt starter vi hjemreisen til Norge. Denne sommeren har vært helt ubeskrivelig, og utrolig nok har jeg ikke tilbringt en eneste sammenhengende uke i Kristiansand denne sommeren. Jeg har vært så mye på farten, reist så masse, gjort så mange spennnede jobber med bloggen og opplevd så mye. Denne sommeren hadde jeg ikke turt drømme om en gang, og jeg som var så redd for hvordan dette skulle gå, min første sommer uten sommerjobb. Jeg har alltid jobbet fullt hele sommeren, og de siste årene har jeg vært på ARA – avdeling for rus og avhengighet. I år valgte jeg å satse fullt og helt på blogg, reise og ferie. Det er jeg sjeleglad for nå – denne sommeren har gitt meg så enormt mye.

I dag har det, tro det eller ei, vært litt overskyet her i Marbella. Så vi startet dagen med en heftig intervaløkt hentet rett ut fra min løpeplan. I dag stor det 3 minutters intervaller i motbakke på planen. Disse skulle gjennomføres i sone 4, noe som for min del betyr med en puls på rundt 175. Jannike var sporty og ble med meg på økten, og sammen dundret vi gjennom alle de fem 3 minutters dragene. Etterpå var vi kanon fornøyd med egen innsats, og skravla gitt i ett på vei hjem fra gymmet. To treningsglade frøkner fulle av endofriner høres på lang avstand for  si det sånn. Hehe. I dag deler jeg bilder fra min snapchat (marenerdvik) og det skjer ikke ofte. Grunnen er rett og slett at i dag dro jeg avgårde uten kamera, og da ble dette løsningen.

Etter økten valgte vi å utnytte det overskyede været og ta turen til et av de store shoppingsenterene i nærheten. Vi handlet litt småting, før vi dro tilbake til hotellet for å kose oss med buffeten her. På ettermiddagen var det fremdeles ingen sol å skimte så da slo vi jammen til med enda en treningsøkt. Nå ligger vi rett ut på hver vår sofa, med magen full av nydelig mat og godsaker. Det følte vi at vi hadde fortjent i dag. Nå skal vi snart gå i gang med pakkingen før det blir en tidlig kveld, vekkerklokken står på 03.30, og taxien henter oss kl 04.

Neste oppdatering kommer nok fra Oslo, der skal jeg nemlig tilbringe hele seks timer før flyet mitt går videre til kristiansand. Heldigvis må jannike vente ca like lenge på sitt fly videre, så da har vi selskap i hverandre. Jeg håper alt står bra til med dere, og at dere har holdt ut med all denne feriebloggingen min. Til uken er det høst og rutinefokus, med gode, sunne oppskrifter, deling av treninsgprogrammer og masse masse inspirasjon og motivasjon til en sprek høst. Jeg gleder meg så til å gå inn i høsten sammen med dere.