Ut på tur

Åå for en herlig dag vi har hatt i dag. Vi startet dagen en aldri så liten oppdagelsestur for å finne det perfekte location for dagens filmsession. Jeg trengte et oversiktelig, lyst og fint sted for å filme et treningsprogram til dere, og ta bilder av et treningsprogram med strikk. Vi dro ut på tur med godt humør, og kamera, strikk og treningsklær med i sekken. Jeg fant selvfølgelig noe jeg kunne klatre og turne litt på også.

På veien fant vi så mange nydelige eksotiske blomster at jeg bare måtte knipse et par bilder av dem. Har dere sett noe så vakkert? De var i alle farger, og helt ulike i fassongen. Jeg ble helt fasinert jeg.

Vi fant perfekt loaction til slutt, og fikk filmet både treningsprpgram, og knipset bilder til treningsøkten med strikk. Nå gjenstår bare redigering og fiksing, så skal jeg dele litt herlig Marbella-trening med dere. Etter vi hadde unnagjort bildene, dro vi innom hotellet og la fra oss sekken, før vi gikk vår faste morgentur opp fjellet. Så bar det avgårde til stranden, og der har vi ligget å latet oss i hele dag. Vi lå der faktisk helt frem til klokken 18, og jeg kan aldri huske at jeg noensinne har vært så lenge på stranda. Jeg fant skikkelig roen, og har hatt hvilepuls i hele dag. Jeg har snart lest ut bok nr to for turen, og jeg tror sannelig ikke det går ann å bli mer uthvilt og fornyet på energi og overskudd som jeg er nå. Dette Marbellalivet altså, det er nesten for godt til å være sant. 

I morgen er det siste dagen her, og natt til søndag reiser vi hjem. Vi må dra fra hotellet rundt klokken 04 på natten/morgen, så i morgen gjelder det å nyte hver eneste time. Er alt bra hjemme? Er dere tilbake til hverdagsliv og rutiner? Jeg kjenner faktisk at jeg så smått begynner å glede meg litt til høsten og hverdagen igjen. jeg har tross alt hatt min lengste sommerferie så lenge jeg kan huske, så litt rutiner tror jeg sannelig ikke blir så dumt for denne frøkna. 

 

Smiiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Du er en stor inspirasjon for meg, Maren! Jeg blir alltid så motivert og glad når jeg ser innleggene og bildene du poster både her og på Instagram 🙂 Jeg gleder meg veldig til å se filmen dere har filmet i dag!
      Kos deg masse i morgen og nyt hvert minutt 🙂

    2. Du er så flink til å komme med inspirerende og varierte innlegg. Syntes du gjør en kjempejobb!! 😀

    3. Hei du 🙂 Så koselig å se hvor fint du har det, gud som jeg savner ferie! Men jeg lurer på, hvor hadde du psykiatripraksis? Eller innenfor hvilken type psykiatri? 🙂 Og hva skal du ha nå til høsten?
      Hilse spent sykepleierstudent som skal på intensivpsykiatrisk sikkerhetsavdeling!

    4. Kunne du skrevet et innlegg om hvordan du legger opp treningen om dagen. Et mer generelt innlegg om forholdet mellom intervaller, rolige turer, styrke etc. hadde vært spennende å lese litt mer helhetlig! 🙂
      Kos deg siste dagen i Marabella 🙂

    5. Har vært i Marbella med kjæresten 2 ganger bare i år,så skjønner veldig godt at du trives så godt der! Vi bodde litt utenfor Marbella mot Estepona da, på Kempinski Bahia hotel, elsker området! Så fin natur,temperatur og god MAT! 😀 god tur hjem søte deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg