Marbella frokost

God morgen dere. Jeg sitter her å svarer mail og jobber litt før dagen starter. Jeg tenkte jeg skulle vise dere en typisk frokost jeg spiser her i Marbella. Vi bor i en deilig leilighet, med kjøkken og lager derfor vår egen mat på morgenen. Vi har fyllt kjøleskapet med ost, masse god skinke i ulike varianter, salat, tomat, agurk, avokado, yoghurter, cottage cheese, masse frukt og nøtter. En typisk frokost er tre knekkebrød med philadelphia light i bunn, salat, skinke, ost og avokado, toppet med grovt havsalt. Så pynter jeg på tallerkenen med litt ekstra tomater og agurk. Så enkelt, og så godt. Etter frokost blir det alltid en liten “dessert” med frukt og nøtter. 

Frukten her nede er helt magisk, så det ryker med store mengder honningmelon, vannmelon, fersken, nektariner, epler, og kiwi. Vi har også kjøleskapet fullt av pepsi max, vann, og questbarer. Det har garantert dere som følger meg på snapchat fått med dere. Det ryker en questbar både titt og stadig. Ellers har vi sørget for å kjøpe inn kaffe og melk, sånn at vi kan kose oss med en stor kopp kaffe hver morgen. Morgenstunden for meg er helt hellig, og jeg tørr påstå at morgenkaffen her i Marbella, til soloppgang og nydelige syden temperaturer, er en av de bedre jeg har opplevd. 

Nå er dagen akkurat startet for vår del, og i skrivende stund koser vi oss med hver vår kaffe før vi skal ut på en liten morgentur. Etterpå blir det stranda og noen late timer på solsengen med lydbok, musikk, bading, lunsj og kos. Jeg innså i dag at vi faktisk kun har to dager igjen her i varmen, hvor i all verden gikk tiden? Nå er det virkelig bare å nyte den siste tiden, jeg hører rykter om at det er skikkelig høsttemperaturer hjemme, og det frister overhode ikke helt enda. 

 

Smiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Høres deilig ut – en fin ferie som gir mye god energi til å ta fatt på høsten. Nyt og kos dete 🙂

    2. Hei Maren! Blir inspirert av løpeøktene dine fortiden, så i dag kjørte jeg pyramideintervall på mølla! takk for at du motiverer <3 Og frokostene du legger ut på snapchat ser så gode ut! nyt siste dagene i Marbella, var der selv i sommer og det var helt fantastisk! skal helt klart tilbake! 🙂

    3. Skulle ønske jeg var like kreativ i matveien. blir som regel knekkebrød med jarlsberg edel her 😛
      Reiser ned til Tsjekkia og 30+ grader på søndag. Orker ikke mere “påskeferie” her i norge.
      Kos dere videre i varmen!
      vetmedcz.no

    4. Hei Maren 🙂
      Jeg har et spm som ikke har med innlegget å gjøre! Ser forsåvidt supert ut på tur! 😀 Hjemme er det bare drittver!! 🙁
      Meen, jeg har nettopp kjøpt samme pulsklokke som deg 😀 Råstilig, og enormt med funksjoner, nesten så mye at jeg har litt problemer med å sette meg inn i alt :p haha!
      Men når jeg vil ha opp “pulssoner” på skjermen når jeg er ute å løper/sykler, så kommer det bare opp sånn 0,1 og videre opp over…. Fatter ikke noe? Jeg vil jo se om jeg er i sone 1, 2, 3, 4 eller 5, men jeg får ikke det helt til. Vet du? Jeg har forsåvidt fått opp % av makspuls, så da er det jo bare å tenke seg til det, men jeg syns det hadde vært greit å også fått opp hvilken sone jeg er i 😉
      Håper du kan svare – da hadde jeg blitt så glad! 🙂 I tillegg lurer jeg også litt på hva det til venstre på displayen er for noe og hva det betyr?! hehe! Er slike rød “prikker” som går litt opp å ned, om du skjønner 😉

    5. Hei!
      ser ut som du koser deg masse i varmen, nyt de siste dagene 🙂
      Jeg bare lurer på en ting, for ganske lenge siden så skrev du om en sånn en-kalori-spray fra Iherb du bruker når du steker mat, hva heter denne sprayen? Prøver å søke den opp på Iherb men finner den ikke..
      Ha en fin helg!!
      Hilsen fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg