Påfyll av energi og overskudd

Vi har funnet oss en helt super tur her i Marbella som vi går på morgen når vi har overskudd og lyst. Noen av dere husker den kanskje fra min forrige Marbellatur i juli. Turen går opp til toppen av et fjell, og utsikten der oppe er helt fantastisk. Veien opp er så vakker, med store flotte eiendommer på hver side, vakre blomster og palmer. Jeg måtte selvfølgelig leke meg litt i en av palmene.  


Fantastisk utsikt sant? Det er så magisk å kunne gå morgentur i slike omgivelser. Når det i tilegg er så varmt at man må gå i shorts og sportstopp for å ikke smelte bort, så er i grunn lykken komplett for min del. Jeg storkoser meg i denne varmen, og nyter hvert eneste minutt. 


Dette er virkelig siste dagene av en lang, og helt fantastisk sommer så nå gjelder det å ta inn hver eneste øyeblikk og nyte hver dag til det fulle. Det gjør vi virkelig også. Vi soler oss, bader, og nyter livet på stranda, vi trener og motiverer hverandre, lager nydelige middager og skravler, ler og koser oss sammen. Denne ferien er oser av overskudd, velvære, energi og feelgood. Med andre ord – alt jeg trenger for komme hjem igjen til Norge og møte høsten. 

 

Smiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. Dere er i calahonda! Så morro, familien har hus der. Den turen der har jeg gått maaaange ganger. Så deilig og fint oppover! Nyt det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg