Tidenes oppvartning

Mitt lille Oslo opphold ble en helt herlig opplevelse. Jeg bodde hos skjønne Ole Petter og han vartet meg opp fra ankomst til avreise. Jeg fikk servert tre retters middag, og han hadde handlet inn, og stellt så fint. Han lagde i tillegg en nydelig lunsj til meg i dag som jeg fikk ta med meg på flyet. Jeg hater flymat, og den boksen jeg fikk med fra han var helt magisk. Boksen bestod av kylling, masse deilige grønnsaker, fetaost og nøtter. Det var masse gode krydder og nydelige oljer på. Mmmm.

Denne gutten kan virkelig lage mat altså, jeg blir så imponert, og ikke minst inspirert til å utvide mathorisonten min litt. I går fikk jeg servert krabbe med basilikum og trøffel, og til hovedrett ble det ovnsbakt torsk med risotto, og dampede grønnsaker. Vi koste oss med en hel haug av annen snacks og digg, og jeg kunne virkelig ikke ønsket meg et bedre Oslodøgn.

I skrivende stund er jeg godt plassert i leiligheten i Marbella. Vi har akkurat spist litt mat, og pakket ut. Nå er det snart senga for to trøtte jenter. Jeg gleder meg så utrolig mye til i morgen, da er det endelig tid for solseng og sydenliv. Jeg gleder meg så til å bade, lese bøker, høre på musikk, spise mat på stranda, sole meg og bare slappe helt av. Jeg elsker marbella livet, og det føles helt magisk å være tilbake! 

Titt gjerne innom igjen i morgen, da skal jeg nemlig teste første økten fra performance coach Melina. Jeg grugleder meg. På papiret ser den løpeøkten helt grusomt tung ut, så kryss fingrene for meg i morgen tidlig da dere. Jeg føler virkelig jeg stuper jeg ut av komforsonen, og inn i en ukjent og litt skremmende verden. 

 

Smiiiil Maren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg