Kaffekos og ferielektyre

God morgen hjerter. Nå sitter jeg her med sommerfugler i magen og stjerner i øynene, det er endelig avreisedag og tid for sol, sommer og ferie i Marbella! Jeg sitter her å koser meg med kaffe, og frokost. Jeg har forelsket meg helt i den lille rosa presskannen min, man blir i litt godt humør av å se på den synes jeg. Bøkene som skal leses på solsengen ligger klar, og jeg gleder meg til å ta fatt på dem begge. Noen som har lest dem? 


Jeg starter reisen med et døgn hos min skjønneste venn Ole Petter i Oslo. Jeg skal sove der i natt, og i kveld blir det god middag, skravlings, kos, og kokkelering av lekre, sunne godsaker. Husker dere sist Ole Petter og meg lekte oss på kjøkkenet sammen? Da ble resultatet denne delikate questbar-desserten med vaniljesaus. Helt uten sukker, og full av fiber og proteiner. Jeg gleder meg så til ny kosekveld med han.

Jeg la ut bilder av Ole Petter og meg på snapchat når han besøkte meg i Kristiansand, og gratulasjonene med ny kjæreste strømmet på. Det lo vi godt av begge to. Det hadde virkelig vært drømmen å ha være kjæresten hans, for han er både helt utrolig flott og verdens beste. Dessverre så er det en hel haug av andre menn som også synes Ole Petter er flott, så der har jeg noen konkurrenter jeg aldri kan klare å slå. 

Nå skal kaffen og frokosten nytes, den består forresten av cottage cheese, skyr og et par gode håndfuller med nøtter i tilegg til frukten altså. Så skal jeg pakke ferdig før det bærer avgårde ut til flyplassen. Endelig er dagen her, endelig skal denne skrotten få litt påfyll av sol og sommerenergi. Vi blogges fra Oslo, ha en deilig lørdag dere! 

 

Smiiiiil Maren

 

12 kommentarer
    1. Presskannen er super søt! Kos deg masse på ferie! Har skikkelig lyst til å prøve ut questbar desserten du la ut tidligere også, det ser så utrolig godt ut!

    2. Gleder meg til å høre hva du synes om bøkene – har ikke lest de men har kikket på begge 🙂 God tur

    3. Hannah: Hehe, ja det er litt artig. Han er så kjekk og herlig at det er jo igrunn bare gøy om noen tror det er kjæresten min, men det er dessverre ikke helt sant. Hehe.

    4. Du har noe å se frem til med begge bøkene! Har lest begge! Kos deg i Marbella! Jeg har vært en uke i Tyrkia, og skal nyte en til! Solseng, gode bøker, bading og litt trening inni mellom er toppers!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg