Sunn og herlig jentekveld

Oppholdet er sponset

Hjelpes for en sen oppdatering, men jeg tenker at bedre sent enn aldri. Jeg er trygt på plass inne i Oslo, etter en super koselig biltur med mange stopp på vei inn. Jeg var så heldig å få sitte på med min bestevenninne og hennes sønn som reiser videre til Italia i morgen tidlig. Vi hadde en koselig biltur med flere stopp som inneholdt både nydelig lunsj, og is. Vel fremme i Oslo sjekket jeg inn på Frogner House, og jammen fikk jeg ikke det samme rommet som sist. Det nydelige, store, luftige rommet med veranda og herlig utsikt. Jeg føler meg som hjemme her, og elsker at jeg har min egen studioleilighet med kjøkken, og absolutt alt av utstyr tilgjengelig. 

I kveld har jeg vært hos en gammel venninne av meg som jeg ikke har sett på flere år. Herligfred som vi har kost oss, skravlet, momset godsaker og tatt igjen alt det tapte. Vi har helt lik stil på snacksen, og jeg tror bare jeg lar bildene tale for seg her. Her er det friske bær, varme bringebær, melon, cashewnøtter, pepsi max, havreyoghurt, kesam, questbarer, epler og dadler. Mmmm. Noe som kunne friste?



Nå er jeg stuptrøtt tilbake i hotellsenga på Frogner House, og gleder meg til å drukne ned i en av de digre deilige hotellputene. I morgen venter et spennende møte på formiddagen, etterfulgt av cafe, gåtur i frisk luft, forhåpentligvis en treningsøkt og enda mer sosial hygge på kvelden. Oslo livet altså – jeg liker det!

Er alt vel med dere? Hva er planene for helgen? 

 

Smiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Fine bilder
      Liker godt å følge deg
      Du er flink med motivasjon og treningstips
      I helgen skal jeg stort sett slappe av

    2. Det ser så utrolig flott ut på Frogner House! Skjønner godt at du føler deg hjemme der 🙂
      Jeg lurte på om du ikke kunne skrive et innlegg om det å jobbe som PT en gang? Du har jo mye erfaring på det området 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg