Coffee for one

God morgen. I dag starter jeg dagen med hjemmebakte knekkebrød, og verdens søteste kaffe. Har dere sett en så søt liten presskanne? Jeg synes presskannekaffe er det desidert beste, men når jeg bare er meg så er det litt unødvendig å lage en stor kanne. Jeg fallt pladask for denne lille søtsaken når jeg var i byen i går, og måtte bare ha den med meg hjem. Det burde være unødvendig å presisere dette, men i disse tider hvor media er på oss bloggere som haier, så kan jeg jo bare si at jeg har kjøpt denne selv, uten noe form for rabatt eller spons. 


Jeg nyter feriedager hjemme i Kristiansand for tiden, og dagene går i grunn til å sove lenge, være i båten, spise lunsj med venninner, være med familie og bare slappe av. Dagene er ganske planløse, og jeg nyter å ikke ha så mye på kalenderen. På fredag går turen inn til Oslo, og selv om det late sørlandslivet er deilig så gleder jeg meg til en ny tur til hovedstaden hvor tempo er bitte litt høyere – selv på sommerstid. 

Nå skal jeg straks ut på en liten powerwalk for å starte dagen. I dag har jeg sovet så lenge at jeg liksom ikke klarer å riste av meg trøttheten helt, og da er det ingenting som en stor kopp ferskpresset kaffe og en tur ut i frisk luft. I går fikk jeg lurt inn en benøkt sammen med Edle på Solsiden, den økten skal jeg få delt med dere senere. Det er kanskje ikke styrketrening innendørs som frister mest nå i sommer, men jeg vil anbefale dere å lure inn en økt i ny og ne likevel. Du gjør det så mye lettere for deg selv til høsten om du ikke faller heeelt av nå i sommer. Jeg er helt for å roe ned, trene alternativt og kose seg, men et smart tips er å titte innom gymmet av og til slik at man opprettholder styrken og formen gjennom ferien. Tro meg, når høsten kommer vil du ikke angre på det.

Ha en nydelig dag dere. 

 

Smiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Hei Maren
      Utrolig flott blogg du har, er innom hver dag og du inspirerer til balanse i hverdagen 😄
      Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt toppen du har på deg på snap i dag? Kjempefin
      Ha en fortsatt strålende flott dag
      Siv

    2. Ville bare si at du har virkelig den beste treningsbloggen! FAST LESER;) Du er så inspirerende og har virkelig det herligste smilet som bare stråler! 🙂
      Ha en fin sommer videre!

    3. Så genialt, hadde jeg ikke hat kaffemaskin hadde jeg definitivt kjøpt meg en slik!!
      Ett lite spørsmål, bruker du noe form for tilskudd før/under trening, som bcaa eller preworkout?
      Klem

    4. Kjempe søt presskanne, hvor kjøpte du den? Har en mor som ønsker seg en slik, men eg har ikke funnet de noe sted, husker du prisen på den også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg