Solskinnsfrokost

God morgen hjerter. Jeg titter raskt innom dere på morgenkvisten for å ønske dere en deilig dag. Jeg er på vei ut i båten for en hel dag på sjøen. Været er så opp og ned for tiden at man må bare hive seg utpå når de fine dagene kommer. I dag er det en skikkelig “smeige dag” som vi sier på sørlandet, og alt ligger tilrette for en fin dag i båten. Jeg har akkurat kost meg med frokost ute på verandaen i sola, og dagens frokost ble inspirert av maten vi spiste i Marbella. Der var det frokost buffet hver dag, og jeg hadde alltid masse ost, skinke, eggerøre, speilegg og salat. Samt iskald melk, fersk kaffe og frukt til dessert. Mmmm

Nå skal jeg få på meg bikinien, og slenge på meg en strandkjole. Luksusen ved å bo ved sjøen er at båten vår ligger like utenfor leilgheten min, så det er bokstavelig talt rett utenfor døren min. Dere som følger meg på snapchat fikk i dag en liten sniktitt på hvordan det ser ut utenfor her jeg bor. På solfyltedager som dette er det en ren idyll å bo slik til. Det er bare å nyte mens man kan, for med den sommeren vi har i Norge aner man virelig ikke hvor lenge go´været varer.

Ha en herlig dag dere, håper sola skinner for dere alle sammen i dag. 

 

Smiiiil Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Kos deg Maren! Ikke noe fint vær her dessverre, skulle ønske vi fikk litt skikkelig sommervær :-/ Kan jeg spørre hva slags brød du har her? Det så veldig godt ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg