Nøkkelord: Balanse

Jeg må le av meg selv, jeg som skulle inspirere dere med masse spennende grilltips fra den store grillfesten i dag. Kamera var med, og jeg hadde planen klar, men når jeg ankom huset til min tante og så all den fantastiske maten så glemte jeg bort både blogg og kamera. Jeg rakk å fylle tallerkenen til randen to ganger før jeg plutselig kom på at jeg hadde lovet å dele dette med dere. Heldigvis så skal jeg grille masse mer i sommer, og lover å komme med en hel haug av grillinspirasjon til dere. 

Jeg klarte å knipse litt bilder av kakebordet, og fruktfatet da i det minste. Jeg fikk i oppgave å lage fruktfat i dag, og jeg ble så glad for den oppgaven. Jeg elsker fruktfat, og når jeg får oppgave å lage fruktfat til 20 personer så er det super stas. Jeg kuttet opp og danderte et enormt fat med både vannmelon, honningmelon, druer, nektarin, jordbær, ananas og pærer. Ellers var det flere deilige kaker, og godsaker. 




Det handler jo om balanse, og det er virkelig nøkkelordet i min livsstil, så da synes jeg i grunn det passer seg å slenge med litt kakebilder til dere i dag. Man kan jo ikke leve på kylling og brokkoli, livet er for kort til å ikke kose seg med en kake eller to innimellom. Eller hva sier dere?

 

Smiiiiil Maren

 

 

5 kommentarer
    1. Mm, så mye deilige kaker! Sitter nesten her og sikler på dataskjermen 😉
      Jeg er helt enig, å kose seg er både lov og viktig! Hilsen hun som sitter med Dream isboksen på fanget, haha :p

    2. Er helt enig med Deg 😉 Balanse er nøkkelen til ett godt liv 🙂 Litt av alt er en god leve regel hos meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg