Apekatt på stranda

Jeg kunne uten tvil bodd her i Marbella, og selv nå etter 12 dager på reise har jeg bare lyst å utsette hjemreise enda en gang, og i grunn egentlig bare droppe hele returbilletten. Det er noe helt spesiellt her nede, og jeg får bare ikke nok av denne livsstilen. Jeg har virkelig funnet meg tilrette, og siden vi bor i leiligheter hvor vi har klærne pakket ut i skapet, full tilgang på vaskemaskin, og lager mye mat selv på kjøkkenet her så føler man seg umiddelbart mer hjemme og ikke bare på reise. Man blir sliten av å bo i koffert, men når man har det slik som dette så blir det noe helt annet.

Livet her nede er så godt. Vi sover til vi våkner, tar en liten morgentur, drar på stranden, trener, spiser masse god mat og har mye sosialt hele tiden. Nei jeg storkoser meg, og kunne virkelig bare tenkt meg å bli. Skal man leve slik som dette så må man jobbe litt også, så nå er det vel på tide å stikke hode ut av solparadis-bobbla mi, og komme meg hjem. I natt drar jeg fra Marbella, og hopper på det aller tidligste flyet tilbake til Norge. Jeg lander i Oslo på formiddagen, og skal være i oslo et par dager før det blir hjem til Kristiansand. Det skal selvfølgelig bli godt å komme hjem, men igrunn bare fordi jeg savner familie og venner. Hadde jeg fått familien, lille prinsesse niesen min, jentene mine og et par personer til som er viktige i livet mitt ned hit på besøk, så kunne jeg lett byttet Norge mot Spania for en lengre periode.

I går hadde vi en deilig dag på stranda, med soling, masse bading og annen beachfun. Jeg får jo ikke akkurat mindre energi av å være her nede, så det er klart jeg måtte være litt apekatt på solsenga. Heldigvis er det flere apekatter her, og jeg finn sannelig med meg flere på hodestående på solsengen. Hehe. 

På kvelden var vi ute å spiste på en nydelig resturant. Dere som følger meg på snapchat fikk et par glimp av den magiske biffmiddagen der. Biff, vin og dessert. Vi vet å kose oss på tur også. I dag er det en sprek start på dagen på oss alle sammen. Vi skal møtes på gymmet på formiddagen og kjøre en solid styrkeøkt før Nikki beach venter for noen, og den vanlige og litt mindre “VIP” stranda for andre. Jeg for min del har ikke noe behov for å sprade rundt på Nikki beach, og kommer nok til å kose meg på stranda like ved her vi bor. Den er super fin, og har absolutt alt jeg trenger. Det er så deilig å ligge under en parasoll, drikke iskald pepsi max, få servert nydelig mat og nyte utsikten ut mot havet – spesiellt etter en hard styrkeøkt. 


Jeg skal trene overkropp i dag, og tenkte å dele programmet med dere senere. Ellers blir det nok en rolig ettermiddag og kveld med pakking og tidlig i seng. Jeg skal jo tross alt står opp og starte hjemreise kl 03.30 i natt. 

Hva er deres planer for søndagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Så nydelige bilder, får meg til å glede meg mer til jeg reiser til Kreta i august:)
      Dagen i dag blir brukt til avslapping og familie selskap:) Ha en fin dag og velkommen hjem til Norge:)

    2. Du er så fantastisk vakker. Du stråler!! Og du inspirerer. Jeg skal på jobb på sykehuset nå. Jobbe helt til imorgen kl 07.00. Heldigvis snart ferie, og jeg merker at jeg begynner å glede meg til det.
      Kjøpt meg en questbar klar til imorgen, for imorgen en eller annen gang skal jeg løpe opp Wyllerløypa /Tryvann..
      Ha en fantastisk dag. Hilsen Anja

    3. Ser så herlig ut! Venter på treningsveninna mi og så blir det trappeløp i Marikollen 😉 etterpå blir det litt soling før grilling 😊 herlig søndag!

    4. Så lekker brunfarge du har fått! 🙂
      Høres veldig deilig ut det livet du lever i Marbella, kjenner jeg har utrolig lyst til å dra på en sånn ferie en gang!

    5. Du er nydelig, Maren! Jeg blir så inspirert og motivert av å lese din blogg og følge deg på Instagram, det er helt utrolig hvor bra du gjør det 🙂 Når det gjelder Spaniaturen høres det ut som et perfekt eventyr! Jeg er max misunnelig, hehe. Håper hjemturen går fint og at det ikke blir altfor trist å komme hjem til “kalde” Norge 🙂
      Stor klem!

    6. Fy søren så digg!! Du er mega heldig!! 😀
      Kunne ikke du når du har kommet hjem skrevet et innlegg om denne typen bootcamp?! Pris, neste tur, og diverse som er viktig å få med seg:D Jeg har superlysst å joine en slik tur :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg