Bootcamp i soloppgang

I dag startet vi dagen med bootcamp på stranda i soloppgangen, og det var mildt sagt en heftig opplevelse. Vi startet med å jogge ned til stranden, hvor vi ble møtt av Ole Petter som hadde laget tidenes bootcamp til oss. Vi kjørte sprinter i sanden, vi tok utallige burpees, vi gjorde spenthopp, gikk trillebår med hverandre, kravlet og krøp i sanden, kjørte pushups i vannet og avsluttet med diverse parøvelser. Det var så utrolig tungt, men samtidig helt fantastisk gøy! For en start på dagen. 



Bildene her er faktisk tatt etter økten var ferdig for å vise to av parøvelsene, mens vi holdt på var det ikke så idyllisk med smilefjes kan du si. Hehe. Bildene av meg og Elise med sand over hele kroppen sier i grunn mer om hvordan opplevelsen var. Etter bootcampen var det frokost, før turen gikk ned på stranda. I dag har det vært en liten bris her, og med temperaturer som nærmer seg 40 varmegrader så var den lille brisen enormt etterlengtet.  


Etter solings ble det en tur hjemom leiligheten før det bar avgårde for dagens andre treningsøkt som bestod av en 30 minutters abs-workout etterfulgt av styrke på bryst og triceps. Nå i kveld har vi spist biffburgere, kyllingfilet, potetsalat, pastasalat, waldorfsalat, kokte poteter, kremet pasta, enda mer salat, ris, grønnsaker, og masse masse annet godt på buffeten på hotellet. Til dessert ble det frisk frukt. Nå sitter vi en gjeng i leiligheten vår, skravler og spiser snacks. Jeg koser meg sånn her altså, dagene går alt for fort og jeg vil virkelig ikke hjem. I morgen er det en ny dag med trening, sol, bading og masse god mat. Dette livet her altså, jeg har aldri følt meg så på rett plass på en ferie noen sinne. Dette er bare så riktig på alle måter. 

Jeg synes det er litt stille fra dere for tiden. Jeg savner å høre fra dere, og hverdagen deres. Hvordan har dere det? Hva driver dere med om dagen? Har dere ferie eller er det fremdeles jobb? 

 

Smiiiil Maren

 

19 kommentarer
    1. Jeg jobber en uke til så er det ferie. Har vært på 30 km sykkeltur i motvind (iallfall på halve turen) deilig etterpå
      Ser ut som du koser deg – flotte bilder

    2. Leser selvfølgelig hver dag . Det virker som en perfekt ferie , og det høres så koselig ut også. Og litt slitsomt, men mest Gøy! Hehe
      Idag har jeg sett den nye Magic Mike filmen . Deilig måte å starte uken på . Hehe. Ble ihvertfall i godt humør .
      Jobber to uker til , snart ferie.
      Hilsen Anja

    3. Leser selvfølgelig hver dag . Det virker som en perfekt ferie , og det høres så koselig ut også. Og litt slitsomt, men mest Gøy! Hehe
      Idag har jeg sett den nye Magic Mike filmen . Deilig måte å starte uken på . Hehe. Ble ihvertfall i godt humør .
      Jobber to uker til , snart ferie.
      Hilsen Anja

    4. Har jobbet hver dag siden skolen sluttet og har min siste uke med jobb fra 0800-2100 denne uken før det bærer over til marbella i tre uker på lørdag! gleeder meg, men synes 40 grader er liiiitt i det varmeste laget! Haha uff

    5. Ser ut som du har det bra! Blir så inspirert av deg og fristet til å prøve en slik tur selv en gang. Fortsett med de gode oppdateringene, det er alltid like gøy å lese et nytt innlegg!
      Nå om dagen nyter jeg en friuke før ny uke med jobb starter på fredag. I morgen går turen til Kragerø med mange gode venninner 🙂

    6. veldig morsomt å lese om turen din! Har såååå lyst til å dra på en slik tur selv, så dette er morsomt og inspirerende å lese 🙂 du er så herlig!
      Selv blir det norgesommer på meg,da vi har masse prosjekter på hytta. Så her går det i Maling, snekring, turgåing og litt vektløfting (vi har noen vekter på hytta). Og selvsagt masse egenvektstrening i skogen. Og båtkjøring. Dagene blir tilbragt ute og på kveldene snurrer vi film. Koselig med masse familietid 🙂 innmellom har jeg litt dekning,og da benytter jeg sjansen til å lese bloggen din! Kos deg videre,solstråle! 🙂

    7. Leser bloggen din hver dag 🙂 Er ikke så flink til å kommentere dessverre :/ Kjempefine bilder! 🙂 Jeg har ferie og skulle vel egentlig ha trent, men er så umotivert til å trene :/ Håper det kommer seg etter hvert! 🙂

    8. WOW så flott du er!
      Ferien din ser helt perfekt ut! Kos deg!
      Jeg skal jobbe 2 uker til så bærer det avgårde til Grimstad&Danmark med mann og barn. Gleder meg, treningsklærne skal pakkes og brukes 😉
      Hilsen Marie

    9. Titter innom deg hver dag, men ikke så ofte jeg legger igjen spor.
      Høres ut som en fantastisk tur, inspirerende til tusen!
      Kos deg masse videre 🙂

    10. Sitter på jobb og sniker meg til å titte innom bloggen – det er litt stille her så tidlig på morgenen – så gøy med oppdatering og bilder – spennende og motivere de å følge deg

    11. Hei Maren! Du har en fantastisk blogg! Er innom titt og ofte, så nå var det på tide at jeg la igjen en kommentar. Bloggen din inspirerer, tusen takk!
      Ønsker meg en sånn ferie til neste år! Nyt resten av oppholdet:)
      Om “bootcamp” blant 2000 meters topper i Jotunheimen i sommer frister, sammen med en like treningsglad jente som deg- let me know!:)

    12. åå det ser så fantastisk gøy ut!! Skal absolutt reise på en slik ferie når jeg blir gammel nok, hahah… Kos deg videre, flotte deg<3

    13. Hei Maren!
      Det virker som om du har det utrolig flott der nede! Jeg misunner deg den turen, altså!
      Jeg sitter for tiden på jobb, og bortsett fra enkelte fridager nå og da og en lang weekend i London blir det lite med ferie på meg før skolen starter igjen 🙂 Men jeg trives med det, da. Er glad for at jeg har en jobb som lar meg både arbeide på kontor med data og oppbygging av hjemmesider og med fysisk arbeid på byggeplasser og andre prosjekter 🙂

    14. Jeg sitter på jobb. Giftet meg forrige lørdag (#kristineogjanarild), var på bryllupsreise forrige uke og skulle egentlig ha ferie denne uken og reise på hyttetur med mamma og pappa, men da mamma ligger på sykehus pga kreft (ligget der i tre mnd nå), ble det jo ingen hyttetur. Pga dårlige værmeldinger denne uken, spurte jeg derfor sjefen om jeg kunne jobbe tirs-tors denne uka og ta de tre feriedagene senere 🙂 Så da jobber jeg disse tre dagene og neste uke, så har jeg ferie to uker til + de tre dagene når jeg ønsker.
      Treningsferien du er på ser helt fantastisk ut! Ser ut som du koser deg veldig! 🙂

    15. Du stråler! Håper du har det så bra som det ser ut:)
      Jeg har endelig ferie og sitter i dette øyeblikk i bilen på vei vestover, og har bare fem timer igjen… Er spent på å se om det blir noe tid til trening når storfamilien er samlet og sola varmer, men satser på at det i alle fall blir litt. Da er det fint å hente litt inspirasjon fra deg:):)
      Ønsker deg en strålende uke videre!

    16. maren!! Du er så brun og fin nå! Reiser til syden selv om en uke. Hva er dine beste tips for å bli brun?

    17. Ser helt fantastisk ut 🙂 vurderte sterkt å være med selv, men pengene strakk dessverre ikke til.
      Jeg jobber 100% og er missunerlig på alle som er ute i sola og koser seg. Prøver å nyte helgene til det maksimale!

    18. Ble helT grønn av misunnelse nå!! Ferie om 3 uker på meg, og det skal bli så godt! Lange dager på jobb nå og instagam/facebook fylles med masse avslappende feriemennesker…la det bli min tur snart 😉 Kos deg!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg