Svettefest i Marbella

Klokken har ikke blitt ett enda, og jeg har allered gjennomført hele tre treningsøkter. Fy søren, det er virkelig ikke tull å være på treningscamp. Vi staret dagen kl 07 med en fin liten løpetur ned på stranda hvor Christian Egner kjørte oss gjennom en rå boksetime. Vi fikk lære teknikk, og kjørt noen heftige runder med slagene vi hadde lært. Jeg har ikek drevet me dbosking før, og lærte utrolig mye på denne timen. Slitsomt var det også, og svetten silte i takt med at pulsen økte. For en killer start på dagen!! Jeg har postet en film på instagram. Ikke le av teknikken min, jeg er som sagt helt ny på dette her. Hehe.




Etter morgenølkten var det en kjapp frokost før vi løp ned til treningsenteret som Max og Monica driver her nede. Dette senteret er helt fantastisk, og jeg skal fortelle dere mer om det senere. Det heter hvertfall Alhalmar, og det er der all styrketreningen og gruppetimene våre finner sted denne uken. Spinningtimen var med en spansk instruktør som virkelig gav oss alt, og litt til på timen! Aldri i hele mitt liv har jeg vært så svett på en spinning time. Bena var helt kjørt etterpå, men likevell hadde jeg bare lyst på mer. Fy søren for et rush! 


Vi løp rett fra timen og over på en bodypump time med en super fitness-queen. Her måtte jeg nesten melde pass, bodypump er way out of my comfortsone, og jeg klarte nesten ikke å holde det tempoet som den dama satte i gang på de ulike øvelsene. Vi “pumpet” oss gjennom hele kroppen, med en million repetisjoner og helt lette vekter. Jeg fikk syre i alt fra lår til triceps, og konkluderte med at vanlig styrketrening passer med bedre. Hehe. Men utrolig gøy å ha testet, og all respekt til de seige damene som takler den syrefesten der. 

Etter dete var det rett opp på rommet for påfyll av mat, og drikke. Vi koste oss med god mat, og masse masse barer. Jeg bor sammen med Elise og Jannicke, som ikke bare er helt like som meg på interesser, og mat (både på mengde og råvarer ) men de elsker også questbarer, og proteinbarer generelt. Her i lieligheten er det noe sånn som 20 ulike barer liggende rundt overalt, og jeg tror ikke det er noen fare for å ikke få tidlfredstillt behovet for questbarer denne uken. Hehe. Mmmmm. Nå skal vi nyte sola i noen timer før det er foredrag med tema: Maksimal fettforbrenning. Jeg gleder meg! Det er alltid forfriskende med ny kunnskap på slike områder. 

Er alt bra hjemme? Hva gjør dere denne helgen? 

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Er SKIKKELIG missunnelig på denne treningsturen din Maren!! Har vært på en sånn uke tidligere (på La santa på Lanzzarote 3 året på idrettsfag med klassen) og det var SÅÅ utrolig gøy! Så hååper jeg får til noe lignende igjen snart!
      Får kose meg med trening, fjellet, natur og jobbing resten av sommeren jeg da ;))
      Ha en superduper fin tur! Jeg unner denne deg såå mye! <3

    2. Å så gøy (og slitsomt) og lærerikt det høres ut – misunner (på en hyggelig måte :). Jeg skal jobbe i ettermiddag

    3. Så gøy. Har vært på trenings leir med fotballen før, og det et så gøy med treningsleir. Høres fantastisk slitsomt, men samtidig gøy. Virker motiverende også.
      Smakte questbar for første gang i går, helt frelst , fantastisk gode. Sunne og proteinrikt til og med. Håper på det.
      Idag har jeg vært på stranden hele dag. Nå skal jeg skappe av alene med litt film på Netflix og vin. Ingen ting å finne på, ensom og forlatt !!
      Hilsen Anja

    4. Å, det virker som du har hatt en vanvittig sprek dag! Kanskje noe slikt jeg burde melde meg på, for å finne tilbake til motivasjonen som har forsvunnet som dugg for sola… Ellers ser det ut som du absolutt er i feriemodus- for dette innlegget var virkelig fullt av skrivefeil. Bloggen din er så bra, og så fin å lese, men virker litt uproff med så mye feil. Ikke ment som stygg kritikk, bare et velment råd. Godt og feilfritt språk løfter leseopplevelsen og kvalitetsfølelsen!
      Kos deg på leir- gleder meg til å lese mer om treningsopplevelsene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg