Mat mat mat

God morgen dere. I går var jeg på lunsjbesøk til Pia og Cecilie hos Egmont – ShapeUp. Jeg fikk en sniktitt på coverbildet av meg, og diverse andre bilder fra shooten. Utrolig spennnede, og spesielt. Det er helt rart å tenke på at jeg skal på forsiden. Hjelpes! Vi spiste som sagt lunsj på egmont og makan til lunsjbuffet har jeg aldri sett. Jeg priset meg lykkelig for at kameraet var med, for dette er virkelig lunsj til inspirasjon, eller hva synes dere? 



Dette var en liten matopplevelse, og jeg skulle veldig gjerne hatt muligheten til å spise en slik lunsj hver dag. Mmmm. I skrivende stund sitter jeg å spiser igjen gitt, denne gangen er det en kjapp frokost, før det det er på tide å pakke ferdig og dra mot flyplassen. Dagens frokost ble knekkebrød med kalkunskinke, mager smøreost, og avokado. Jeg hadde ogå et glass med vanilje yoghurt, cottage cheese og bær. Friskt, sunt og godt.



Jeg skal hjem til deilige kristiansand i kun 6 små dager, så er det ut på tur igjen. Denne gangen er det utenlands, nærmere bestemt Marbella. Det har vært så hektisk i det siste at jeg har nesten ikke rukket å tenke på den turen, men nå som det nærmer seg kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg! Jeg gleder meg til å dele treningsinspirasjon fra varmere strøk. Det er jo en treningscamp jeg reiser på, så sjansen for mye ny og spennende inspo på den kanten er stor. 

Nå må jeg få pakket ferdig og komme meg avgårde til flytoget, tiden løper fra meg her. Vi snakkes fra Kristiansand, ha en deilig fredag dere! 

 

Smiiiiil Maren

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg