Frokost levert på døren

Oppholdet er sponset

God morgen dere. Jeg våket opp etter nesten 8 timer søvn, og føler meg som et nytt menneske. Man må virkelig passe på å få tilstrekkelig søvn, det påvirker så utrolig mye. Så må jeg få lov å si tusen takk for alle fine ord om shooten for Run and Relax i går. Herligfred så snille og gode dere er. Dere skal vite at jeg blir så glad for alle spor dere legger igjen, og spesielt i går når dere var så støttende, positive og herlige. Tusen takk!

Nå er frokosten akkuratt levert på døren her på Frogner House, og jeg skal sitte her å kose meg med ferskt rundstykke, croassant, ost, skinke, hjemmelaget syltetøy,  frukt, yoghurt, appelsinuice og kaffe. Mmmm. Det beste av alt var å se den søte lille posen stå utenfor hotellrommet på morgenen. Jeg måtte lage en liten film av det, hehe. Dere ser den på snapchat (marenerdvik). Jeg er virkelig ikke vant til å få frokost servert på morgenen, så dette var stor stas.



Nå skal jeg kose meg med frokosten, kaffe og litt jobb på macen før jeg har et par møter utover dagen. Ellers skal dagen fylles med kaffeavtaler, en koselig lunsj, og en treningsøkt utover ettermiddagen. Sist jeg var i Oslo (for under to uker siden) så hadde jeg et mål om å rekke innom Zara og littt diverse butikker, og det fikk jeg ikke til i løpet av de 11 dagene jeg var her. Nå er jeg her i 4 dager, og er fast bestemt på å rekke en liten shoppingrunde – så får vi se da! Hehe. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Sååå digg! Her sitter jeg med knekkebrød og kaffe med min mamma og vi venter på å dra til Kreta med min søster i ettermiddag! Gleder meg masse 😀 <3
      Kos deg supermye i oslo fineste <3 <3

    2. Jeg har bursdag i dag, så jeg skal gå litt i butikker, kanskje ta en bursdagstreningsøkt før det blir rømmegrøt med familie og venner i kveld 🙂 stas!

    3. Hei fine Maren.
      Ville bare legge igjen noen ord til deg, jeg som bare pleier å lese og ikke legge igjen noen kommentar til deg.
      Syns du virker som en herlig person og dine tanker rundt trening, livstil og helse syns jeg er veldig inspirerende.
      Trener selv flere ganger i uken og det er alltid en inspirasjon å titte innom bloggen din.
      Vil også rose deg for inspirasjon når det gjelder mat. Syns det er så flott at du velger å fronte enkel, sunn og normalt kosthold uten alt for mye “rare” ting man må på helsekost for å kjøpe. Det gjør det hvertfall lettere for meg å hente inspirasjon fra i hverdagen 🙂
      Ønsker deg lykke til videre med alle prosjektene dine. Syns det er så gøy å se at du har takket ja til flere prosjekter (ref. innelgget om mentaltrening og tørre å trå ut fra komfortsonen) Merker jeg blir oppriktig glad på dine vegne når jeg ser hva du får være med på. Og jeg skjønner godt hvorfor så mange ønsker å samarbeide med deg, da du oser positivitet og sunnhet i tillegg til et flott ytre 🙂
      Ble en lang kommentar, men fikk så lyst til å legge igjen noen ord til deg.
      Ønsker deg en fin dag. Klem fra imponert og inspirert leser 🙂

    4. Kathinka: Nei vet du, var ute å gikk når jeg skulle godkjenne kommentaren, og nå måtte jeg sette meg rett ned på en benk her og lese kommentaren din enda en gang. Tusen tusen takk, ble helt rørt jeg <3

    5. Hei flotte Maren – du har vært så flott på bildene vi har fått sett fra foto shoot – men må si du er flott som “vanlige deg” også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg