Sporty fotoshoot

I dag har jeg vært å heldig å få være modell for høstkolleksjonen til nydelige Run & Relax. Jeg føler jeg får være med på så mye spennende for tiden, og er virkelig bare så takknemlig for at folk viser meg den tilliten, og ønsker å ha meg med på prosjektene sine. I dag var det altså fotoshoot med Vibeke & Marianne som er de to herlige damene bak merket, dyktige Janne Rugland som fotograf, og talentfulle og erfarne Linda Wickmann på hår & makeup. Jeg følte meg virkelig i de beste hender, og det ble en utrolig bra dag. Jeg tror vi fikk tatt masse fine, varierte og delikate bilder, men man er jo alltid spent på det ferige resultatet. Her er et lite bildedryss fra dagen: 






I skrivende stund ligger jeg langflat i hotellsengen på Frogner House, og kjenner at jeg ikke skal bevege meg en centimeter utenfor dette rommet noe mer i dag. Nå må batteriene lades, for å være klar for en ny dag i morgen.

Har dere hatt en fin mandag, og en grei start på uken? 

Smiiiil Maren 

 

23 kommentarer
    1. Så flotte bilder. Jeg har hatt en fin start med fri fra jobb og besøk hos ei venninne så treningsøkt i kveld. Håper du får ladet batteriene godt.
      Chris

    2. De har virkelig fått en bra ambasadør / modell for merket, du er et godt forbilde og nydelig som få ⭐️

    3. Du ser heilt fantastisk bra ut Maren!! Så fresh og flott! Gleder meg til å se det ferdige resultatet 🙂

    4. Fy søren, du ser så sykt bra ut! Sunn og frisk, men samtidig den sixpacken👐 Det er ikke rart alle vil samarbeide med deg, du viser frem veldig gode verdier gjennom bloggen din. Ser ut som en fantastisk jente med en energi ut av en annen verden! Håper du koser deg i Oslo 🙂

    5. Men hvem er denne Maren? Og hva slags bakgrunn har hun pga trening i trapper, er du utdannet som en såkalt “PT” eller er du bare interessert i å fortelle om deg og ditt ? Hva står du for egentlig ?

    6. Line: Jeg er utdannet personlig trener ved Akademiet for personlig trening, jeg har jobbet som PT i snart 6 år. Jeg har i tillegg gått idrettslinje, og er utdannet kostholdsrådgiver fra Norges idrettshøgskole (NIH). Jeg har også instruktør utdannelse i styrke i sal, aerobic, spinning, og corebar. Jeg har i tillegg en rekke kurs og fagsamliger innen ulike aktuelle temaer via AFPT. Så tror jeg tørr påstå jeg har utdannelsen i orden. Jeg er i tillegg sykepleierstudent på siste året 🙂 Skjønner du er ny her, hei og hjertelig velkommen til min blogg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg