Oslo next

Klokken har akkurat passert 06, og jeg er på god vei ned i min tredje kaffekopp. Jeg reiser til Oslo om et par timer, og har alt for mye som skal pakkes og fikses før det. Jeg burde jo virkelig gjort dette klart i går, men formen var ikke helt på topp i går, og dermed ble ting utsatt. Utsettelse er aldri en god ide! Uansett, etterhvert som kaffen gjør sin magi på et trøtt hode, så kjenner jeg at jeg begynner å få kontroll her. Jeg skal være i Oslo i en liten uke, og gleder meg veldig til å komme tilbake. Selv om det faktisk bare er en uke siden jeg var der sist. 


Skoene er helt nye, og ikke brukt ute da dette bildet ble tatt! Hilsen den ekstremt hygieniske sykepleierstudenten

Jeg pakker mye treningsklær, og håper å gi dere litt ny og spennende treningsinspirasjon denne gangen også. Det var et par ting jeg ikke rakk sist, som jeg har veldig lyst å få til denne gangen. Crossfit Oslo står høyt på listen, selv om jeg får litt vondt i magen bare av å tenke på det. Så mange grisesterke folk på et sted kan være litt skremmende. Hehe. Ellers vil jeg utforske flere av de fine løpestedene dere tipset meg om forrge gang, og titte innom blandt andre, nyåpnede Ila Gym, som jeg var på den flotte åpningen av. Det blir en uke med mye hygge i hovedstaden, og jeg er så glad for at dere vil henge med! 

Jeg ser på statestikken at mange av dere bor i Oslo. Jeg synes jo alltid det er gøy å teste nye treningsentere når jeg er i en annen by enn den jeg selv bor i. Så derfor lurer jeg på: Hvor i Oslo trener du, og vil du anbefale meg å teste det ut? Spent på å høre svarene deres 🙂

 

Smiiiiil Maren

 

24 kommentarer
    1. Jeg trener på fresh fitness pga pris, men hadde ikke akkurat anbefalt det stedet hehe 🙂 hvis det er fint vær liker jeg å dra til Frognerbadet tidlig om morningen før det kommer folk og ta en svømmeøkt. Ellers er jo tufteparken på St. Hanshaugen veldig fin, med kort vei til Bislett stadion. Håper du får en fin uke! 🙂

    2. Jeg trener på Myrens Sportssenter, som jeg selvfølgelig mener er best! De er i samme bygg som klatreverket, så mens du løper på møllen kan du se på klatrerene som gjør sin greie 🙂 God tur 🙂

    3. Jeg anbefaler Zumba ute i det fri – på Frognerparken onsdag kl. 18:30. Utrolig flink instruktør!! Håper du får en fin uke:-=

    4. Anbefaler sats hellerud. Utrolig fint og oversiktlig der med superhyggelig personalet 😃 Ta t-banen til tveita og gå noen få minutter!
      Ellers elsker jeg naturen og anbefaler Sognsvann-frognerseteren området 😀

    5. God tur – og nyt Oslo! Av treningssenter vil jeg anbefale SATS Bislett. Nokså nytt senter, stort, fint og mange gruppetimer! Å løpe ute nå er jo fantastisk. En veldig fin rute/skogssti er å løpe fra bak Rikshospitalet og opp mot Vettakollen. Veldig variert terreng, deilig frisk luft og fantastisk utsikt på toppen over hele Oslo! Garantert en smile-endorfin-tur 🙂

    6. Jeg trener på fresh fitness majorstuen, anbefaler virkelig dette stedet pga pris, men også at det har det mest nødvendige for en god treningsøkt :)!

    7. Mulig du har skrevet et innlegg om det, men hva er fine steder å se i Kristiansand ? sånn bortsett fra dyreparken 🙂 og et spørsmål til, er det en tufteparken her eller holder de fremdeles på å diskutere det? <3 kos deg masse i Oslo.

    8. Det hadde vært så utrolig morsomt om du kunne satt opp en type bootcamp/ute-trening i Oslo 😀 Hadde vært så inspirerende! Trenger den iveren og motivasjonen du har, altså!

    9. Jeg bor ikke i Oslo, men vil likevel anbefale Magnat! Så utrolig gjennomført og bra! Også løper stortsett alltid en runde i området rundt Sognsvann når jeg er i hovedstaden – det er fint, det! Rulleskiløypa i Holmenkollen er også veldig fin, men den er kanskje for litt spesielt interesserte …
      Kos deg i Oslo! 🙂
      PS: utrolig flott bilde av deg! <3 Kombinasjonen rosa/ fersken var superfresh!

    10. Du burde sjekke ut Treningshuset Turnhallen, et lite veldig trivelig senter i St. Olavs gate i sentrum. Vi har Turnhallen på Hasle, og har åpnet dette lille men utrolig koselig og flotte senteret i byen : ) Ha en fin dag!

    11. Må si meg enig med Ingvild lengre opp her, som ønsker bootcamp/ute-trening i Oslo, fyy så morro det hadde vært 😀 Ellers håper jeg du får en super uke! Klem fra meg

    12. Vil anbefale en tur innom STERK. Et mer gjennomført konsept skal du lete lenge etter 🙂 Det ligger på Løren 🙂
      http://www.sterktrening.no
      Sjekk det ut 🙂 Ellers har jeg nettopp fltytet til Bjølsen og trives godt med treningsrunder på Voldsløkka 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg