Make a run for it

God morgen dere. Jeg kan ikke huske sist jeg sov så godt, det er virkelig noe eget å komme hjem til sin egen seng etter flere dager borte. I skrivende stund sitter jeg å koser meg med kaffekoppen, og en banan. Jeg skal straks knytte på meg joggeskoene og ta meg en liten joggetur. Planen var egentlig intervaller på mølla, men været her i Kristiansand er helt fantastisk, så planene ble raskt endret til løpetur utendørs. Appropos løpetur, så må jeg dele bildene fra gårsdagens tur i Frognerparken. Jeg har hatt flere fine turer i parken i løpet av mine 11 dager i Oslo, og jeg lar meg imponere gang på gang av hvor vakkert det er der. Det gir litt ekstra motivasjon å løpe i slike omgivelser



Forholdene for løping er litt annerledes her hjemme i Kristiansand. Her løper jeg langs havet, over svaberg og med utsikt rett til Danmark. Det er virkelig ikke feil det heller! Ååå nå kjente jeg at jeg ble ordentlig gira på å komme meg ut på tur, så da er det bare å snøre på seg skoene. Jeg hadde bare lyst å titte innom dere å si god morgen, og ønske dere en strålende start på uken. Er det flere som har ferie allerede, eller leser du kanskje bloggen fra jobb eller skole?

Titt gjerne innom igjen litt senere, jeg har litt ting jeg har lyst å dele med dere! 

Smiiiil Maren

 

 

19 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder! Bodde selv litt over to år i Oslo, og savner å løpe der. Syns du er utrolig sprek som både løper og trener styrke, og får inn så mye trening i løpet av en dag! Motivasjonsboost 😀

    2. Nina: Nå har jeg jo sommerferie og masse ledig tid. Det går ikke i min vanlige hverdag, så det er bare å kose seg mens man kan 😀 Det er ikke styrke så ofte da, 2-3 ganger i uken. Elsker å være ute når det er så fint vær, og da blir ofte den styrkeøkta inne på gymmet nedprioritert tilfordel for tid ute i frisk luft 😀

    3. Så mange fine bilder, og så utrolig inspirerende du er. Har ikke kommet over bloggen din før nå, men jeg blir og følge deg videre på veien hvertfall 😀 Hadde blitt glad om du tok turen innom min blogg også! Ønsker deg en flott start på den nye uken 🙂

    4. Helt enig 😀 Her går det mye i turer i byfjellene (Bergen) om sommeren. Hvis du ikke har vært her, anbefaler jeg en tur når det er sol og fint vær 🙂

    5. Så deilig det hørtes ut, virkelig! Håper du nyter sommerferien! Jeg selv sitter med siste innspurt til sykdomslæreeksamen og praktisk eksamen .. Ferdig på torsdag! Gleder meg til jeg kan nyte finværet !!

    6. Du har virkelig de beste løpetur forholdene hos deg. Jeg titter innom nå på vei hjem fra nattavakt/hjemmevakt. Skal finne fram frokost og kaffe når jeg kommer hjem, og planlegge ukens treninger. Lurer på om det blir motbakke løping idag! Hilsen Anja
      Titter selvfølgelig innom senere , spennende !

    7. Mette Siri: Å da må du bare ha all verdens lykke til!! Den eksamen har jeg selv hatt og jeg vet hvor mye du sitter å leser på nå. Hold ut, snart er du i mål 😀 Krysser fingrene for deg på torsdag!!

    8. Så utrolig nydelig!! 😀 bor selv i Oslo og har en ferieuke uten planer foran meg,så blir mye trening. Opptrening siden jeg har vært ute pga sykdom et halvt år. Men er ikke vanskelig å finne motivasjon slik forholdene er nå. Elsker å løpe.. må tvinge meg selv litt til å trene styrke også 😀
      I dag går treningsturen opp til vettakollen i Oslo om du har vært der. Gleder meg! 😀 Blir utrolig motivert av bloggen din og håper jeg sakte men sikkert greie å komme tilbake det jeg var og helst enda bedre!
      Ha en super dag, Maren <3

    9. Hei Maren!
      Etter å ha gjennomført halvbirken på lørdag, tar jeg meg en fridag i dag men gleder meg til å ta noen gode treningsøkter utover uken 😀 Vil forresten anbefale birken, veldig gøy å ha vært med!! 🙂 God løpetur i det fine været! Du er sprek 🙂 Ha en superfin uke!

    10. Vilde: Så utrolig sprekt!! Gratulerer med vel gjennomført:) Her ble det litt jogg i sola som oppvarming også 45/15 intervaller. Har de fast på mandager og det hadd jeg glemt. Men fikk heldigvis sol og frisk luft både før og på vei hjen etterpå :):)

    11. Jeg har ferie og storkoser meg for tiden i Spania! 🙂
      Har fått vært litt sporty her også med fjellturer og dessuten prøvd meg på tennis igjen for første gang på nærmere 10 år! 😮 I kveld blir det lang fjelltur til Bernia! Ferieliv <3
      Håper du får en super uke!! 🙂

    12. hei:) du har en utrolig inspirerende blogg:D jeg lurer bare litt på om du jogger uten å spise frokost? hvordan går det i så fall? jeg liker også å tløpe på morgenen men er usikker på hva jeg skal spise først:/ har du noen gode råd om mat før morgen løping? 😉

    13. tirill: Jeg spiser litt før morgentur men ikke full frokost. I dag ble det en banan og kaffe, også spiser jeg stor deilig frokost med det samme jeg kommer tilbake fra tur 🙂 i dag ble frokosten havregrøt med bær og nøtter!

    14. Ååh så fantastisk! 😀 elsker naturen når den er slik! Jeg er på ferie i Marbella/Estepona, gleder meg til 2 uker i sol og varme etter mye stress hjemme. Ferie er gull verdt! Her nede er det treningsrom på hotellet, fine turområder i fjellene rundt og mange golfbaner vi tenkte å benytte oss av 🙂 God mandag fra varmen!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg