Hverdagsmagi på håndleddet

God morgen fra hotelsengen. Har dere sovet godt? Jeg ligger i sengen, ser på modern family og drikker kaffe. Perfekt start på dagen. Jeg tittet gjennom litt bilder fra min oslotur så langt, og kom på at jeg glemte å fortelle dere om presselanseringen jeg var på sammen med Pia tidligere i uken. Jeg får mye invitasjoner til slike ting, men fordi jeg bor i Kristiansand har jeg sjeldent anledning til å delta. Presselanseringen var for sommerkolleksjonen til Inmotion essentials, designet av herlige Monica Øien. Jeg har sett disse enkle, nydelige og delikate smykkene før , men ikke visst hvor de var fra.

Som treningsjente, men en godt over middel sporty stil er det ikke så mye smykker jeg bruker. Disse enkle, søte armbåndene føler jeg at jeg kan bruke. Vi fikk et søtt lite armbånd i goodiebagen, og jeg har hatt mitt på siden. Bare se nøye på alle bilder av meg siden den dagen, det er på uansett. Jeg har trent, dusjet og hatt det på overalt, og det ser akkurat like fint ut. På mitt lille smykke står det magic, og det er nesten komisk fordi det er jo litt mitt ord. Jeg bruker ordet magisk hele tiden, og det kunne derfor ikke passet bedre. Dere har kanskje merket at jeg ofte sier at noe er helt magisk, når jeg synes det er veldig veldig bra. Jeg har laget meg en egen liten greie for dette armbåndet, og føler det minner meg på å fortsette på min vei, og aldri slutte å tro på hverdagsmagien. Super klisje, men hva gjør vel det? det funker for meg, og det er faktisk det eneste som betyr noe.  

Armbåndet lå i goodiebag, og er dermed en gave


Vi fikk servert friske smoothies og sushi, utrolig godt og ikke minst delikat å se på. Pia og meg måtte le litt av oss selv, da vi forsynte oss ganske så grovt av begge deler. Vi ble i grunn stående ved maten og kose oss gjennom det meste av lanseringen. Hehe. Hvem kan blame oss da, se på dette her. Mmmmm. Dette er ikke et sponset innlegg, jeg tenkte bare det kunne være gøy å dele litt av de tingene jeg er med på, også synes jeg det er gøy å dele ting med dere som jeg virkelig liker.

Nå skal jeg straks sprette opp av sengen og komme meg avgårde for åpningen av et nytt treninsenter. Gym ila heter det, og min gode venn Roger Holmedal er en av karene bak dette senteret. Roger er en av de dyktigste jeg kjenner, og jeg er overbevist om at dette blir super bra. Senere venter trening, koselig lunsj og kanskje en aldri så liten topptur i ettermiddag. Her går det unna med andre ord! Kamera er selvfølgelig med. 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Du gjør så mye gøy og spennende. Skulle ønske jeg kunne være deg for et par dager!
      Kos deg videre i dag. Hilsen Anja, og så er jeg spent på hva slags topp tur du skal på?!!! 😄😄

    2. Du stråler om dagen! Så gøy å følge deg i Oslo 🙂 Selv om det er litt mye reklame her om dagen etter min smak.
      Husk å følge markedsføringsloven slik som alle andre, ref saken i dagens Aftenposten. Hvis du ikke kjøpte dette armbåndet selv, men fikk det, så skal det merkes med reklame/spons. I tillegg inngår også slike eventer i den loven. Bare et tips, så du ikke blir tatt for å ikke følge regelverket.

    3. Det er så gøy å følge deg – i dag kom jeg ut på tur fordi jeg sa til meg selv ” ikke tenk bare gjør det” he he så TAKK TAKK

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg