Uvirkelig at jeg skal bo her

Oppholdet er sponset

Jeg holdt på å snuble i mine egne ben når jeg låste opp døren til studioleiligheten min på Frogner House. Solen strålte mot meg gjennom store vinduer, og jeg skimtet en stor og deilig balkong. Jeg elsker frisk luft, masse lys og luft. Så denne leiligheten kunne ikke passet meg bedre. Gjett om jeg skal kose meg her i helgen! Disse studioleilighetene er så geniale, de har nemlig alt du trenger. De er fullt utrustet med alt fra brødrister til microbølgeovn, du har stort kjøleskap, vaskemaskin, og kaffekoker. Det er som å bo i en leilighet, som har absolutt alt du trenger i hverdagen. Jeg har bodd på Frogner House før, og det er en grunn til at jeg stadig vender tilbake. Dette er intet annet enn helt perfekt for meg og mine behov. Jeg har valg å bo på Frogner, men Frogner House har rom, og leiligheter over hele Oslo. Sjekk ut alle stedene og les mer info om Frogner House HER. 


Det er så perfekt at man har eget kjøleskap, og fullt utrustet kjøkken. Det gir mulighet for å lage sin egen mat, og det liker jeg veldig godt. Hvis man ikke ønsker å lage sin egen frokost, så kan man få frokost levert på døren, og det har jeg bestillt meg på søndagen. Det gleder jeg meg veldig til å sjekke ut! Frogner House har nemlig samarbeid med et bakeri som fikser frokosten, og jeg tenkr at det kan jo ikke bli annet enn bra. Det første jeg gjorde når jeg kom inn på rommet var å fylle opp kjølskapet med friske juicer. Disse er fra Lett Oslo, som dere sikkert har fått med dere at jeg er veldig fan av. Spesielt dere som følger meg på Snapchat har sett både disse juicene, og salatene dukke opp både titt og ofte. De smaker akkurat like friskt og godt som de ser ut. Jeg blir nesten litt glad av å se på dem. Hehe. Disse juicene er så geniale å drikke på farten, når du trenger en oppfriskning eller sliter med å få i deg nok grønnsaker. De smaker så friskt og godt. Jeg sliter litt med å si hvilken jeg liker best, men jeg tror jeg ender på den grønne juicen som favoritt.

I kveld er jeg hos en god venninne på taco og kosekveld. Hun bor ikke så langt unna her jeg bor, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn å tilbringe fredagskvelden sammen med gode venner, og god mat. 

Jeg håper dere har hatt en fin fredag. Hva er planene for helgen? 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Fantastisk leilighet. Jeg vil og prøve de LETT tingene, høres og ser veldig gode ut. Kos deg i kveld.
      Chris

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg