Sushi i sola

Det er helt ok med hektiske dager med mange møter når man får servert nydelig mat i perfekte omgivelser. Et av dagens møter var på Aker brygge, og med sushi på bordet  og solen i ansiktet ble det et par utrolig hyggelige timer. Vi satt på Alex sushi Tjuvholmen, og det der er virkelig sushi i en helt egen liga. Mmmm. 


Ellers har jeg byttet bosted siden sist, og har nå flyttet inn hos fineste Pia. I skrivende stund ligger jeg langflat på hennes store myke sofa og koser meg vedig. Noe jeg alltid gjør sammen med denne frøkna. Om vi holder bootcamp sammen i Portugal, har svettefest på Barrys Bootcamp eller slapper av på sofaen så koser jeg meg alltid like mye sammen med Pia. I morgen drar hun avgårde på ShapeUp weekend, og jeg sjekker inn på flotte Frogner House for helgen. Jeg har bodd der flere ganger tidligere, og det er alltid like bra. Denne gangen får jeg selskap av en venninne, og det blir så koselig. På søndag er jeg tilbake igjen i casa de Pia, og skal være her sammen med henne et par dager ut i neste uke. Denne osloturen min drar ut, men når det skjer så mye spennende, og jeg uansett har sommerferie så ser jeg ingen grunn til å ikke bli. 

Har dere noen spennende planer for helgen? Kanskje noen av dere skal på ShapeUp weekend? 

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg