Det er på snapchat det skjer

For ca en månedstid siden valgte jeg å åpne my story på snapchat, selv om jeg egentlig var litt skeptisk. Nå synes jeg det er skikkelig morsomt, og bruker den ganske aktivt. I disse dager hvor det skjer mye spennende så deler jeg masse bilder og små filmsnutter på snappen, så dere må gjerne følge meg der hvis dere vil se litt hva jeg fyller dagene med. Dere finner meg på: marenerdvik

I dag fikk jeg to av bildene fra shooten med Fotobakken, og da må jeg jo dele dem med dere. Som jeg skrev i går så endret vi både location, og klær flere ganger. Vi fikk også innslag av både regn, vind og strålende sol underveis i shooten så variasjonene og kontrastene ble mange. Disse bildene er tatt mens solen strålte, og jeg liker veldig godt lyset på disse bildene. På det siste bildet knekker jeg sammen etter å ha holdt en plankepossisjon litt for lenge. Haha. Muskulaturen min ville rett og slett ikke mer. 

Nå er det kvalitetstid med roomisene som står på planen, og macen må legges bort. Vi momser mat og koser oss. Jeg har virkelig ikke lyst å dra herfra, jeg storkoser meg! Heldigvis har jeg en god del dager igjen i hovedstaden, og når jeg kommer hjem er det forhåpentligvis skikkelig sommer på sørlandet, og da er det virkelig ingenting som er bedre enn Kristiansand.

Ha en deilig kveld dere. I morgen starter min dag veldig tidlig, men snapchat er alltid med, så om ikke jeg rekker å oppdatere bloggen så tidlig på morgenen, så skal hvertfall snappen være oppdatert. Jeg gleder meg til å kunne dele morgendagens plan med dere, den er litt over middels spenstig vil jeg si. 

 

Smiiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Hei!
      http://WWW.BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle, ikke minst fri-frakt uansett hva du velger å kjøpe! Akkurat nå har vi 70% rabatt på alt av klær før de nye varene kommer, første mann til mølla!!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    2. Gøy å følge på snapschat . blitt spennende å se hva slags fotoshot du har vært på. Jeg tipper noe med det nye shapeup. Jeg tror og håper. Hehe. Hilsen Anja

    3. Du stråler Maren! Du er virkelig et nydelig vesen, som gjør meg glad så glad og gir meg et smil om munnen, hver gang jeg titter innom bloggen din 🙂 Du har en kropp som ser sunn og frisk ut! Jeg ville spørre om det er mulighet for at du kunne ha skrevet et innlegg om hvordan en typisk dag for deg ser ut med måltider med mengder? (Dog er jeg fullt klar over at det er helt individuelt med mat, i forhold til mål etc.)
      Jeg gleder meg til å se bildene!! Håper du nyter tiden i Oslo.

    4. Hei 🙂 har sett og lest på bloggen din og liker det jeg leser og har lyst til og følge deg, men jeg er ny i denne bloggverdenen og aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å følge en blogger,kan du hjelpe meg med og finne ut hvordan jeg kan følge deg?

    5. Må bare få sagt hvor mye jeg digger bloggen din. Den gir meg såå mye og du er bare så herlig 😀 Tusen takk for alt det gode du sprer rundt deg og for din ærlighet :)TAKK <3
      Hilsen Kristiansands jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg