Barrys Bootcamp & Lett lunsj

“Så kjører vi mølla opp på 15% stigning, og vi spurter” KOM IGJEN NÅ!!!!!!! Jadda, dette var det som møtte meg i dag morges når jeg entret Barrys Bootcamp i her i Oslo. Vel, nå skal det sies at før strenge, og flinke Ola pisket oss rundt inne i salen, så ble vi møtt av to søte jenter i resepsjonen som ønsket oss velkommen, viste oss garderober og fortalte litt om hvordan ting fungerte på Barrys. Lokalene til Barrys Bootcamp er utrolig freshe, og jeg kjente med en gang at dette var et sted jeg kunen trives. De hadde til og med en egen smoothiebar i hjørnet, hvor kult er ikke det.

Over til treningen. Ola var dagens instruktør, og han gjorde en super jobb. Han la opp en hard, men gøy økt med fokus på armer, og mage – med masse deilige bakkeintervaller innimellom. Dette er helt min type trening, og jeg digger å trene på denne måten, med høyt tempo, mange repetisjoner, høy puls og svettegaranti. Jeg storkoste meg, og dere skal ikke se bort i fra at jeg titter innom for en ny økt før jeg forlater Oslo for denne gang. 

Etter økten dro vi avgårde til Lett Oslo, som jeg har hatt lyst til å teste helt siden jeg kom over dem ved en tilfeldighet på sosiale medier. Jeg hadde store forventninger til dette stedet, og de infridde så til de grader. De hadde til og med questbarer her! Jeg kjøpte meg en ekstra stor salat med masse godt oppi. Det var så mye å velge i at jeg uten tvil må tilbake hit også i løpet av uken, jeg vil jo smake på alt. Dagens salat med fylt med revet kalkun, grønn salat, bønner, linser, quinoa, tomat, agurk, og røbetter. Jeg hadde to ulike dressinger til, en persille pesto og en annen variant som jeg fikk anbefalt av hun som jobbet her.

De skjønne jentene på Lett Oslo spurte om vi kunne ta et bildet, og det synes jeg var utrolig koselig <3

Nå sitter jeg alene igjen på Lett Oslo for å jobbe et par timer, før jeg skal videre i et møte. I morgen har jeg en stor dag her i Oslo, som jeg har grugledet meg til. Jeg skal ha en fotoshoot med et stort treningsblad, og jeg er litt spent på det. Jeg tenker egentlig at det er fint å være litt nervøs, jeg tror faktisk det er litt sunt. Hvis man aldri gjør noe som skremmer enn litt så tror jeg man stopper å utvikle seg som person. Så jeg durer på, og har egentlig nå bestemt meg for å si at jeg utelukkende gleder meg til dette! 

Har dere det fint? Hva gjør dere denne mandagen? 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Har turnusfri idag, så har brukt dagen på intervaller på fotballbanen og handling til kjøleskapet . Imorgen tror jeg nesten at jeg skal teste ut lett Oslo. Gledes. Hvor ligger det? Hilsen Anja

    2. Ååå Barry’s bootcamp😄 Skjønner godt at du likte det, selvom det er tungt. Det e en helt fantastisk treningsform. Denne mandagen lader eg opp til morgenøkt i morgen kl 0600 på Barry’s 💪😆
      Masse lykke til i morgen! Ha en super dag:-)

    3. Hei! Kommenterer aldri blogger, så når jeg først gjør det kan jeg jo si at jeg er fast leser av bloggen din og har lest i flere år. 🙂
      Jeg bare lurte på hvor Lett Oslo ligger? Så fristende ut! Skal til Oslo i morgen, men blir der bare noen timer, men virker verdt å sjekke ut.

    4. Fast leser: Så koselig at du valgte å kommentere nå 😀 Lett oslo ligger i klingenberggata mener jeg (bare google det så får du opp adressen) Det er like ved nationaltheateret, og klingenberg kino. Ligger vegg i vegg med waynes coffee. Kos deg i Oslo, og håper du finner frem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg