Sommersalg hos 3t-shop

Dere kan tro jeg skvatt til når jeg åpnet vg på nett, og der så jeg mitt eget ansikt i et gigantisk smil pryde forsiden. Disse bildene har dukket opp så mange ulike steder, og flere av dere lesere har tatt printscreen og sendt meg dem når dere har sett det. Dere er jo bare herlige, og det synes jeg er super koselig gjort. Grunnen til at jeg må smile når jeg ser disse bildene er at de er så glade, og energiske. Den shooten jeg hadde med 3t-shop i Trondheim for å ta disse bildene var akkurat det – super energisk og glad. Vi storkoste oss, og bare lekte. Det ble en skikkelig laidback og fun greie, som resulterte i masse gla´bilder fulle av liv og energi. 

Annonse

Tilbake til overskriften. Teksten som pryder bildene er at nå har salget startet hos 3t-shop, og det er muligheter for å gjøre masse gode kupp. Mange av dere spør ofte hvor klærne mine er fra, og sannsynligvis, nesten utelukkende hva jeg har på meg, så er det fra 3t-shop. De fører merker som Adidas, Reebok, Helly Hansen & Run and Relax for å nevne noen. Dette er mine favoritter, og noe av det treningstøyet som går veldig mye igjen her på bloggen er fra disse merkene. Sommerklærne jeg brukte i Portugal var for det meste Adiadas of Reebok, når jeg driver Yoga så er det Run & Relax klær, og når jeg jogger, varmer opp på trening, til og fra trening eller som fritidsklær så er det gensere i deilige farger fra Helly Hansen. 

Nå er salget altså virkelig i gang, og jeg anbefaler dere å sjekke det ut på 3t-shop sine hjemmesider. 

Et lite tips: Alle dere som liker print og fargerike tights. Nå er de på salg! Jeg elsker disse tightsene, og har faktisk med meg flere av disse tightsene på shoot i dag. Blandt annet denne fra Reebok, denne og enda en deilig fargeklatt fra Reebok som jeg tror mange av dere synes er fresh. 

Ha en deilig søndag dere. Jeg liker alltid så godt å høre hva folk skal på søndager, for det er så ulikt. Noen bruker søndagen som en rolig hviledag, hvor de slapper av med familie og bare koser seg, mens andre har søndagen som typisk turdag, hvor de vil ut i skogen, andre igjen har søndagen som den beste treningsdagen i uken, for da har de tid og overskudd etter en fridag. Så nå er jeg spent, fortell meg om din søndag. Har dere noen spennende planer ? 

 

Smiiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Hei Maren! Min søndagsmorgen gikk til 10km på mølla, og nå er jeg godt plassert på jobb (treningssenter), og så blir det styrketrening med min kjære storesøster litt senere! Ha en nydelig dag 🙂

    2. Hei Maren!
      Min søndag skal tilbringes med å irritere meg over at jeg begynner å bli syk, før jeg skal hjem og feore syttenårsdagen min med familien!
      Gleder meg masse til å sjekke ut salget!

    3. Har jobbet i helgen. Snart skal jeg hjem for å forberede meg på ei ukes kurs på Stjørdal, men først bursdagsfest til datra mi på 12 år.
      Ha en fortsatt fin søndag.

    4. Søndagen tilbringes for det meste stillesittende, med noen desperate pushups-utbrudd i timen. Det er nemlig siste innspurt før eksamen!
      Ha en fortsatt fin søndag- og nyt “friheten”! 😉

    5. woops, der gikk jeg på en liten smell på 3tshop 😛
      Ellers har min søndag vært en god blanding av det du nevner ovenfor. Trening etter frokost, tur med samboer og hund + baking av eplekake som skal spises med familien over grillmat senere. Perfekt søndag 😀

    6. Jeg startet dagen med en kjempekjekk styrkeøkt med fokus på lår og rumpe, og så ble jeg spurt om å spille innebandy-cup, så da ble jeg med på det også, kom oss til semifinalen!! ellers pakker jeg ned rommet i grå flytteesker etter 3 flotte år på internatskole, og forbereder meg til muntlig eksamen på onsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg