Jan Thomas Studio

Jeg storkoser meg i Oslo, og har allerede blitt minnet flere ganger på hvorfor jeg var så glad i denne byen når jeg bodde her. Jeg startet dagen med en deilig liten løpetur på min gamle arbeidsplass Sats på Solli plass, som forøvrig har pusset opp og utvidet noe så til de grader siden sist jeg var innom. Fy søren for et fresh senter. Jeg har alltid trivdes enormt godt på Sats solli, men nå har stedet virkelig blitt oppdragdert. Jeg rakk 45 gode minutter i jevnt moderat tempo, før jeg måtte komme meg i dusjen, og løpe avgårde til dagens høydepunkt. 

I skrivende stund sitter jeg  å koser meg i frisøstolen på lekre Jan Thomas Studio. Mette Tryland, som jobber her som frisør, har akkurat påført håret mitt en farge som skal lysne håret mitt. Denne fargen inneholder Olaplex, og det er et slags vindudermiddel som gjør at man kan lysne helt mørkt hår uten at det tar skade av det. Det var bla dette Kim Kardashian brukte når hun gikk fra mørk til platina for kort tid tilbake. Nå skal jeg overhode ikke bli verken platina blond, eller helt blond, men planen er at vi skal lysne litt, og skape litt mer spill og liv i håret mitt. Vi skal også endre litt på frisyren, og sluttresultatet vil nok bli et ganske annet enn da vi staret. Det er en omfattende prosess, men vi skravler og koser så det gjør overhode ingenting. Jeg elsker å bli dullet med, og når skavla går og jeg i tillegg får servert kaffe så føles det egentlig som å være på cafe. Hehe. Jeg er veldig spent selv, og gleder meg til å vise dere resultatet. 

Behandlingen er sponset


 

Nå har Mette akkurat vært ute å handlet deilig lunsj til oss, så nå må jeg avslutte her, sånn at vi kan kose oss med litt mat. Dette frisørbesøket har offesielt blitt et cafebesøk nå som jeg faktisk får servert lunsj også. Hehe. Man skal hvertfall ikke klage å servicen. 

Har dere en fin lørdag? 

 

Smiiiiil Maren


 

4 kommentarer
    1. Jeg tok en kurbehandling med Olaplex bare dager etter at frisørene her til lands fikk det inn, helt fantastisk produkt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg