Trippel pakkelykke

Delvis sponset

I går fant jeg hele tre hentelapper i postkassen, og nyskjerrig som jeg er måtte jeg rett til postkontoret for å hente dem. Pakkene var fra Iherb og Proteinfabrikken og inneholdt påfyll av alle mine favoritter. Pakkene inneholdt ingenting nytt, dere har faktisk sett alle disse produktene på bloggen min før, men gode ting som dette kan virkelig ikke vises for mange ganger. 

Mange av dere har etterlyst en frokostblanding uten sukker. Vel, her får dere en som ikke bare inneholder minimalt med sukker, den ligger også ganske høyt på protein og fiber, og det finner man ikke i mange slike muslier. Smaken er helt nydelig, og dette har vært en av mine favoritter i flere år. Kakaopulveret bruker jeg i havregrøten, for å få en nydelig sjokoladesmak på grøten. Dette pulveret selges i norske helsekostbutikker men prisen er litt vel stiv, så da er det smart å bestille på nett. Den siste favoritten er et proteinpulver jeg har hatt lyst å teste i en evighet, men aldri fått meg til å bestille. Endelig fikk jeg sumlet meg til å klikke hjem Quest Nutrition proteinpulver med smak av vanilje milkshake. Jeg har bare ett ord: MAGISK. Altså jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare smaken en gang, den er helt vidundelig, og det smaker faktisk som ekte vanilje milkshake. Fy flate så digg den var. 30g blandes med skummet melk, ristes godt g vips har du en drøm av en vanilje milkshake. Jeg tror nesten bare dere må teste for å skjønne hva jeg snakker om her. Mmmmmm

Den siste pakken var fra Proteinfabrikken og inneholdt påfyll av Questbarer. Jajaja, jeg vet at jeg spiser latterlig mange av dem. Hei jeg heter Maren, og jeg er avhengig av Questbarer. *ler*. Ellers inneholdt pakken proteinpannekaker, 1 kcal stekespray og gojibær. Denne pannekakemiksen altså, jeg blir aldri lei. Det er så utrolig enkelt, og godt. Når næringsinnholdet i tilegg er bra, så ser jeg ingen grunn til å ikke velge en kjapp løsning innimellom. Gojibærene spiser jeg som snacks, eller som topping på grøten, eller sammen med meieriprodukter og frukt i “marenskåla” til frokost. 1 kcal sprayen er genial, den er en gjenganger på bloggen, og jeg bestiller den med jevne mellomrom. Den er super å steke i, og med kun 1 kcal pr spray. Den setter ingen smak, og funker rett og slett bare helt utmerket. Smartshakeren bestillte jeg en ny av, fordi jeg synes det er fint å bytte dem ut av og til. Jeg bruker som regel alltid melk i mine shaker, og noen ganger blir de liggende litt før jeg får vasket dem. Jeg føler derfor at det er fint å bytte dem ut etter noen måneder, i tilegg er det alltid gøy med nye freshe farger. 


Jeg har et samarbeid med proteinfabrikken, så den pakken er sponset. Pakken fra Iherb har jeg bestillt og betalt selv. Slike ting må man informere om, men jeg håper dere vet, og ser at de produktene jeg velger å promotere er jo produkter jeg faktisk bruker. 

Denne var altså dagens lille pakke-oppdatering fra meg. Var det noe her du også bruker? Eller kanskje noe du fikk lyst å teste? 

 

Smiiiiil Maren 


12 kommentarer
    1. “Hei jeg heter Christel og er avhengig av questbarer” Du er ikke alene!
      Jeg har lenge hatt lyst å prøve det proteinpulveret fra Quest, men det kommer over 350kr-grensen så jeg har ikke kommet så langt. Hvordan blir det når med toll og moms og slikt når du bestiller over grensen? Ble virkelig fristet til å prøve nå 🙂

    2. Christel: Jeg bestiller flere små pakker så går det helt fint 🙂 Passer på at jeg alltid har så lett vekt at jeg kan velge det billigste frakt alternativet 🙂

    3. Bruker sprayen! Og questbarer er jo veeldig godt, S’mores er min favoritt! Tror nesten jeg må bestille fra iHerb snart igjen, altfor lenge siden sist. De har jo SÅ mye digg 😀 ha en fin dag videre, flotte Maren!

    4. får du ikke noe toll på å kun bestille questproteinet? jeg regnet ut og fikk mer enn 350 med vare og frakt ( billigste) til sammen!

    5. Men kommer ikke den boksen med proteinpulver over grensen? Den eneste jeg ser er på 42 dollar og så kommer frakten. Blir vel en ca 47 dollar når jeg legger det til. Muligens dollarkursen var lavere når du bestilte…

    6. Hvordan steker du pannekakene dine? Tynne og store, eller små og tykke? Synes liksom de blir så rare hver gang jeg prøver å lage dem.. Og hva spiser du dem med? 🙂

    7. Åå pannekakemiksen! jeg elsker den, den er så utrolig enkel. Jeg pleierå bruke litt mindre vann/melk enn det som står og heller steke de i vaffeljern, da får jeg tid til å skjære opp banan/jordbær uten å tenke på om jeg svir pannekakene (og uten å ta de for tidlig også..haha!)
      Håper dagrn har vært innholdsrik, og fin på værfronten 🙂

    8. Hei, jeg er også nysgjerrig på hvordan du får til det med proteinpulveret. Det blir over grensen for frakt og vare tilsammen. Har du et lurt tips jeg ikke har tenkt på? Har så lyst å prøve det.
      Er stor quest fan 😉
      Kristine

    9. Hei. Jeg vil bare si at jeg alltid har likt bloggen din, men nå må jeg dessverre slutte å følge den. Jeg har blitt altfor opptatt av å trene og spise sunt, og jeg får dårlig samvittighet hvis ikke. I starten ble jeg motivert til å trene av din blogg, men nå får jeg heller veldig dårlig samvittighet, og klarer ikke følge opp et like “strengt” regime som det du gjør. Jeg vet man ikke skal sammenligne seg med andre, at man skal trene så mye man selv vil, og at du liker det veldig godt, noe du må få lov til. Men jeg klarer rett og slett ikke å stole på at jeg er god nok hvis jeg ikke opprettholder et like aktiv og sunt liv som jeg føler jeg burde når jeg leser din blogg. Og jeg vet at blogg ofte er en fasade og at du kanskje ikke lever alltid så sunt. Likevel klarer jeg ikke distansere meg. Uansett vil jeg si at jeg synes du virker som en flott jente som er fornøyd med den livsstilen du har (håper jeg). Ønsker deg alt godt!! xoxo

    10. Aba: Hei Aba. Vet du hva, nå vil jeg faktisk rose deg for at du tar ansvar for deg selv, og din egen helse. Hvis det er slik at du får en negativ følelse av å følge meg så er det nok rett av deg å la vær. Jeg ønsker kun å bidra til treningGLEDE og en sunn både fysisk og psykisk livsstil. Gir ikke bloggen min deg det, så er det nok riktig å ikke følge meg.

      Jeg skriver en treningsblogg, og da vil ikke alle aspekter av livet mitt komme frem. De dagene jeg er på shopping, cafe, selskaper osv kommer ikke alltid frem. Jeg har forsøkt å vise balanse, og vist leserene mine at jeg selvfølgelig unner meg godsaker jeg også. Jeg har prøvd å vise flere sider av meg selv, og fremme en tanke om viktigheten av balanse og “litt av alt” prinsippet. Men som sagt, gir ikke bloggen deg noe positivt så anbefaler jeg deg å slutte å følge meg for en periode. Vit at du er hjertelig velkommen tilbake når som helst. Jeg blir litt lei meg for at du føler det slik, da det virkelig aldri har vært meningen at noen skal kjenne på en negativ påvirkning fra min blogg, heller motsatt! Jeg sender deg en god klem, og ønsker deg alt godt. Håper du finner tilbake til din balanse, og får det godt med deg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg