Emijoly Yoga

Nå skulle jeg egentlig vært på vei til enda en av Ninas deilige yogatimer, men kroppen er ikke helt klar for hodestående, bro og downfacing dog enda kjenner jeg. Kombinasjonen bihulebetennelse og hodestående er ikke så god tror jeg, men jeg satser på å være på plass på torsdagstimen. Jeg var der forrige torsdag, og det var så utrolig godt. For dere som har lest bloggen min en stund husker kanskje når jeg startet opp med timene hos Nina? Nå har hun åpnet sitt eget studio, det heter Emijoly og er lokalisert i Vennesla. Jeg var, og er utrolig glad i yoga. Komisk nok ble min hverdag så hektisk en periode at jeg ikke fant tid til yogaen, og det er jo så dumt, for det var nok i den perioden jeg trengte det aller mest. 

Forrige uke var Nina tøff nok til å sende meg en direkte melding hvor hun skrev at hun synes jeg skulle komme på timen som startet om en time, og slik ble det. Det var utfordrende, men samtidig utrolig godt å være tilbake. Kroppen min takket meg, både underveis og spesielt etter timen. Jeg kommer til å fortsette med yogatimene til Nina på tirsdager og torsdager, da dette er den typen yoga jeg føler passer meg best, som jeg mestrer, men samtidig utfordrer meg. 

Har jeg noen lesere som er interresert i Yoga, og ønsker lære mer og utvikle seg? Da har jeg noe enormt spennende å fortelle dere. Den legendariske Angela Boltz kommer til Emijoly, og skal holde kurs den 16 – 19 juli. Dere kan lese mer om kurset og hva det inneholder på Emijoly sine nettsider. Der finner dere også informasjon om påmelding, det er begrenset med plasser så dersom man ønsker å delta er det bare å sikre seg en plass. 

I kveld blir det rolig slappe av kveld på sofaen, hvor kroppen skal få hvile seg frisk. Jeg har invitert mamma ned på filmkveld, med dresscode joggebukse. Jeg har gitt beskjed om at jeg stiller med sunn snacks, hvis hun kan ta med seg litt energi og godt humør. Hehe. Jeg skal innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å være syk, og holder på å bli gal av å ikke kunne være så aktiv som jeg ønsker. Ettermiddagene og kveldene føles litt lange når man er syk, og da er det perfekt å få litt besøk. Jeg er redd for å smitte venninnene mine, spesielt siden en haug av dem akkurat har født, eller er gravide. Da er det siste jeg ønsker at de skal få mine basselusker. Så i kveld blir det mammakos og det gleder jeg med til. 

 

Smiiiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. kos deg masse ikveld og ta vare på deg selv <3
      Lurte på om du har noen tips til hva en burde få med seg når en er i Kristiansand? 🙂 Jeg og kjæresten er 18 og 21 år og skal dit en tur om 2 uker, vi skal i dyreparken, men hva annet vil du anbefale? 🙂 Vi liker å være aktive men vil også kose oss med god mat! kanskje du har noen tips?

    2. Hvor mange questbarer har det blitt til at du har spist de siste dagene?:)) med tanke på at du sa at du hadde spist en del grunnet du er syk

    3. Ronja: Hehe, hvorfor i all verden vil du vite det? Jeg har ikke tellt dem, så det har jeg ikke noe eksakt tall på 🙂 men jeg hadde to esker og den ene er hvertfall tom :p

    4. Nei jeg bare lurte!:)) For jeg lurer bare på hvor mange du i gjennomsnitt kanskje pleier å ha i uken for lurer på om jeg spiser mange eller om det er vanlig å ha 4 stk i uken, har blitt så hekta på dem!:)

    5. Hei
      Jeg syntes du alltid er så utrolig brun og fresh på kroppen. Har fått med meg at du har vært 1 uke i syden, men har du bare gode gener? Og eventuelt hvor ofte bruker du å ta solarium?
      Klem <3 håper du blir frisk!

    6. Ida: Nå er det pga Portugal, også tok jeg faktisk sol i dag pga en fotoshoot neste uke 🙂 ellers tar jeg sjeldent sol, spesielt ikke etter jeg begynte på Sykepleien og lærte mer om huden vår og faren for hudkreft. Det er nok litt gener også ja, jeg blir alltid veldig brun om sommeren. Tusen takk, så søt du er. Jeg er heldigvis litt bedre nå etter jeg begynte på antibiotika:)

    7. Hei Maren! Jeg har ett spørsmål angående trening! Jeg er veldig slank rundt midjen, og har en tynn kropp jeg er kjempe fornøyd med, det eneste problemet er at på grunn av at jeg har litt hofter og stor rumpe (noe jeg vil ha) så ser det ut som om alt legger seg på hoftene og over rompa bak ved ryggen, hvis du forstår hva jeg mener! Jeg trener styrketrening 4 dager i uka, og har gjort det i ca 2 år, men det hjelper ingenting? Jeg har et sunt og balansert kosthold, så jeg vet at det ikke er der problemet ligger!

    8. Ronja: 4 fordelt på en hel uke er absolutt ikke galt synes jeg 🙂 Eneste er at de koster jo litt, men ift om det er negativt å spise fire stykker i løpet av en hel uke så synes jeg overhode ikke det :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg