Today has been cancelled – go back to bed!

I går ettermiddag var jeg på middag hos familien og kjente at formen virkelig ikke var bra. Det var bare en ting å gjøre, komme seg hjem, finne frem myke koseklær, Netflix, popcorn og komme seg i seng. Her har jeg vært siden!

Kroppen brenner av feber, halsen sår, nesen renner, øynene er helt blanke og kroppen verker. Forkjølelsen har virkelig tatt meg, og jeg har innsett at denne mandagen rett og slett bare må avlyses for min del. Så her ligger jeg da. Eneste fordelen er at nå er jeg virkelig syk, og da blir jeg ikke rastløs på samme måte. Det er liksom ikke noe annet enn å holde sengen som frister. Heldigvis har jeg macen med tilgang til både sumo, popcorntime og netflix, så jeg skal nok klare å få timene til å gå. Merk dere at disse bildene er tatt i går, i skrivende stund ser jeg ikke like oppgående ut for å si det mildt. Hehe. 

Hvis noen har noen tips til typiske jentefilmer så vær så snill å kom med dem. Her snakker vi skikkelig girly greier. Gjerne søte grinefilmer, eller enkel feel-good underholdning. Litt sånn high school guilty pleasure filmer eller serier. I dag er ikke dagen for de høyttravende tenkefilmene kjenner jeg. Hehe. 

Jeg håper dere har en frisk og fin mandag, og at dere fyller dagen med noe spennende. 

 

Smiiiiil Maren


28 kommentarer
    1. Hei,
      hjemme og syk selv, men er nok ikke fullt så ille med meg:) Hvile, hvile så er man straks fit for fight igjen:)
      Filmtips har jeg noen av, mulig du har sett disse da, men skikkelige jentefilmer:
      Pitch Perfect (Pitch Perfect 2 går på kino nå), Life as we know it, When in Rome, alle Step Up-filmene, The ugly truth, har sikkert mange fler å komme med, men dette er noen:) Hvis du liker animasjon og litt sang så elsket jeg den første Happy feet Two, søtere pingvin skal du lete lenge etter!:) God bedring!

    2. Barefoot er en veldig søt film, perfekt for sånt humør du er i nå tror jeg, den gir deg god feelingen 🙂 Du finner den på netflix. God bedring forresten 🙂

    3. Legally blond filmene e utrolig girly og bra.
      En morsom og lett film jeg anbefaler er identity thief. Veldig underholdende. Ellers er saint vincent veldig feel good og morsom. De 2 siste er kansje ikke veldig girly men anbefakes 😉

    4. She’s the man er en veldig bra komedie/kjærlighets film som handler om at jenter kan også gjøre ting som gutter kan. Make it or Break it er en veldig bra serie som er verdt å se på 🙂 Du finner begge to både på netflix og popcorntime<3

    5. Det er aldri gøy å være syk, men ekstra kjipt om sommeren!
      Mean Girls har du sikkert sett, ellers anbefaler jeg The Hot Chick. En skikkelig enkel, lett underholdende film som jeg har sett et uant antall ganger! 😉 Rat Race er også fine hvis du vil ha en enkel komedie 🙂
      Riktig god bedring til deg!!

    6. God bedring Maren!
      Selv så har jeg Pretty Woman, Holiday og Notting Hill som favoritt-jentefilmer, de slår aldri feil når en trenger å trøste seg selv litt 🙂 Ellers er en shoppoholikers bekjennelser morsom.

    7. Anbefaler The single moms club og You’re not you, på popcorn time:) Fine filmer begge to!
      God bedring til deg <3

    8. Kjedelig å være syk nå som sommeren nærmer seg!
      Jeg selv har hatt en utrolig kraftig forkjølelse etter russetida, men forrige uke slapp den litt taket så jeg endelig kunne begynne å trene igjen! Super deilig etter en måned med rølp og mye junk🙈🙈🙈
      Hvis du vil se en skikkelig high school film, så er 17 again en personlig favoritt, veldig søt og jentete!
      Håper du føler deg bedre snart, og god bedring <3

    9. du bør se the duff, det er en skikkelig high-school film 🙂 ligger på popcorntime og er helt ny :-)) god bedring!

    10. Åå, håper du blir frisk og rask igjen snart! Er så kjedelig å være syk, men en gang i blant må man jo selvsagt regne med.
      I dag har jeg vært på skolen og hatt litt tysk, hatt en liten treningsøkt med 45min jogging/løping og noen basisøvelser, før det bar på skolen igjen for å være med på et opplegg kalt “Si ifra”. Det handlet om trafikkulykker, og fikk meg virkelig til å tenke enda mer på konsekvenser i trafikken.
      Hm, men noen filmer.. Jeg synes Step Up filmene er helt fantastiske, men det er kanskje fordi jeg er interessert i dans??Eller så må jeg jo nevne MeanGirls!

    11. Se på Mean Girls 😀 Filmer man kan se om og om igjen. Også er det jo koselig med musikalfilmer da. Jeg har Mamma Mia stadig på, fordi jeg elsker musikken og den fantastiske stemningen!
      God bedring, Maren. Snart er du sterkere tilbake 🙂

    12. If I stay.
      Love, Rosie.
      The other woman
      Laggies
      The fault in our stars
      Endless Love
      The spectacular now
      Safe Haven
      THe Vow
      The lucky one
      Serier;
      Secret life of the American teenager
      Mistresses
      Vampire Diaries
      The Originals

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg