Operasjon “Bli frisk”

Jeg har bestemt meg for å spise meg frisk, og dagens handlepose bærer preg av det. Masse frukt og sunn mat. Jeg har stor tro på at jeg blir fortere frisk med å putte i meg sunn, fargerik og næringsrik mat. Dagens handlepose er fyllt med epler, kiwi, vannmelon, piel del sapo melon, jordbær, blåbær, banan og appelsin. Jeg har også handlet inn litt yoghurt, skyr, knekkebrød og diverse pålegg. Havregryn, rosiner, og melk er supert når man ikke orker å lage mat, men vil ha i seg gode næringstoffer som metter. Jeg sliter med å drikke nok, og har derfor også handlet solo super, og fun light bringebær, da det er godt å ha en variasjon fra vanlig vann. Isbiter er lagt i frysen, og fargerike sugerør er funnet frem, alt for å gjøre det enklere for meg selv å få i meg væske. 



I skrivende stund koser meg med et lite fruktfat bestående av vannmelon, appelsin og jordbær, og en skål med blåbær, banan, eple, jordbær og skyr. Jeg har også vært å handlet et par questbarer, og en ferskpresset juice på herlige Will I Juice i sentrum. Jeg bestillte en juice med rødbetter, gulrot, ingefær, og sitron. I tillegg tok jeg en ren ingefærshot, så i grunn føler jeg at jeg har gjort absolutt alt jeg kan for å bli kvitt disse dumme bakteriene som har bestemt seg for å bosette seg i min kropp. 




Så her ligger altså jeg da, med dyna på sofaen, og snart i gang med andre sesong av Arrow. Jeg er redd den sesongen ryker ganske kjapt, men heldigvis har jeg en ny serie på lur. Neste serie blir Crossing lines, kanskje noen av dere har sett den? Jeg har hørt mye bra om den, og gleder meg til å sette i gang, men først har jeg en hel sessong med Arrow foran meg. Hurra! Sånn egentlig, så er ikke dette syk-på-sofaen livet så galt likevel. 

Har dere en fin torsdag? Hva fyller dere dagens deres med? 

 

Smiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Så mye godsaker i handleposene dine! 🙂 Håper du blir fort frisk, men du har helt rett i at når man har så mye digg å kose seg med, å en hel sesong av en spennende serie, er ikke sofalivet så ille likevel. Haha 😉 Kos deg, og god bedring! 🙂

    2. God bedring! Kan være noe forkjølelsesvirus kanskje? Ofte når man presser seg selv, og er stresset så er kroppen mer mottakelig for slikt. Uff! Jeg leser til min siste eksamen som jeg har i morgen! Leser medisin. Bloggen din er et hyggelig avbrekk 🙂

    3. Er det noen grunn til at du ikke velger økologisk? Synes det er rart at du som blogger og forbilde for mange ikke går foran med et godt eksempel og kjøper økologiske varer. Reagerer også på at du spiser kylling… Er dette noe du har tenkt over eller er det ikke et bevist valg?

    4. De dagene du trener bla rumpe, hvar lenge trener du den?:) Kan f.eks det være nok å trene rumpa i f.eks kun 30 min hvis du trener effektivt eller hva mener du bør være lengden på en rumpeøkt?:)

    5. Masse god bedring! Hjelper nok med alt det gode du har kjøpt! 🙂 Anbefaler grønn te med sitron og honning for halsen! Jeg har stadig halsbetennelse, og det er som regel grønn te som lindrer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg