En spontan avgjørelse

Dagens lunsj og middag ble nærmest identiske, og det smakte så himmelsk godt at jeg følte for å dele det med dere. Til lunsj ble det pastasalat med kyllingfilet og hvitløksbaguetter etter en heftig intervalløkt. Til middag nå for en liten time siden hadde jeg den samme pastasalaten, men jeg var tom for kylling og det ble derfor kyllingkjøttdeig istede. Det smakte godt det også, og med en iskald cola zero boks var smaksløkene virkelig tilfredstillt. Dere som følger meg på Snapchat (marenerdvik heter jeg der) vet hvordan jeg koste meg med denne middagen. Rett forann macen med Arrow på skjermen. Hehe. Noen som sa hektet? 

I dag gjorde jeg noe litt sprøtt, og velig spontant til å være meg. Jeg er mye rart, men spontan kan jeg ikke akkurat skryte på meg at jeg er – desverre. Jeg skulle ønske jeg var litt tøffere og litt mer spontan, så det at jeg i dag booket meg på en treningscamp som finner sted allerde i juli, er et stort steg i riktig retning tenker jeg. Jeg har altså meldt meg på Get Inspired treningtur i regi av Nordic Fitcamp til Marbella første uken i juli. Jeg reiser ned som helt vanlig deltager, og gleder meg noe helt sinnsykt til en hel uke med trening, sunn mat, spennende og lærerike foredrag om temaer jeg interreserer meg for. Jeg reiser helt alene, og kjenner litt på spenningen rundt det. Men hvem vet kanskje noen av dere lesere også skal ned dit? Jeg vet at campen allerede har over 20 personer påmeldt, så det er jo faktisk en sjanse for at jeg treffer noen av dere der. Hvis du har lyst å være med så si i fra til meg, ingenting er bedre enn å dele en slik reise med andre sporty likesinnede. 

 

Smiiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer litt på om du kunne laget et innlegg om hvor mye mat du spiser i løpet av en treningsdag og en hviledag. Vet at det varierer fra person til person, men det virker som om du har knekt koden 🙂 synes det er vanskelig å vite hvor mye man kan spise til de ulike måltidene.
      Takk for en fin og inspirerende blogg! Du er en av treningsblogger jeg leser fast fordi du virker så ekte og ærlig. Jeg setter pris på at du forteller om gode og dårlige treningsdager, for det er jo det vi alle har:)

    2. Så tøff du er som går ut av komfortsonen og bare gjør det! Det må være helt topp å reise på en sånn tur alene. Det å ha bare seg selv å ta hensyn til, tror jeg gjør at du får enda mer utbytte av turen enn om det hadde vært flere!
      Jeg følger Maria ovenfor her. Du har en inspirerende blogg 😀

    3. Kamilla Haaland: 9999 har jeg fått som pris hvis noen jeg kjente ville være med. Det er 800kr i avslag, og da er absolutt ALT inkludert. Fly, transport til/fra flyplass, hotell, frokost, middag, alt av trening, og foredrag :):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg