Latskapen lenge leve

I dag ble det en sen oppdatering fra meg, jeg har rett og slett ikke kommet helt i gang i dag, og for å være helt ærlig har jeg egentlig bare vært utrolig trøtt og slapp i dag. Jeg har likevel, takket være en cafeavtale, kommet meg opp fra sofaen. Akkurat i dag var jeg veldig glad jeg hadde den avtalen, ellers hadde jeg blitt liggende på sofaen i hele dag. Kombinasjonen av søndag, regnvær og en ny serie på netflix er livsfarlig. Hehe. 


Nå har jeg akkurat vært på middag hos familien, og vi har kost oss med hjemmelaget pai, en utrolig innholdsrik salat, og hvitløksbaguetter. Salaten inneholdt avokado, egg, fetaost, mais, pinjekjerner, agurk, crispysalat, tomat og soltørkede tomater. Mmmmm. Til dessert ble det enkelt og greit is med peanut, sjokolade & karamell. 


Jeg hadde store planer om en styrkeøkt, men i dag er rett og slett ikke energien helt der. Jeg har trent bra hele uken, og tenker derfor at jeg tar meg en velfortjent styrkefri dag. I morgen er en ny dag, og da durer jeg på med en solid styrkeøkt. Da tenker jeg å dele en litt annerledes styrkeøkt med dere, nemlig et program rettet mer mot løpere. Flere av dere har etterspurt dette, og jeg deler mer enn gjerne. Kamera blir med på trening i morgen, og jeg håper å få knipset noen bilder av de ulike øvelsene. 

Har dere en fin søndag? Hva gjør dere i dag? 

 

Smiiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. NAM! det er viktig med restitusjon også frøken strøken 🙂 gleder meg til styrke for løpere!! 😀

    2. Her ble det topptur i iskaldt regn! Hadde det ikke vært for mann og barn, så hadde ikke det blitt noen tur, for jeg hadde null lyst. Men glad nå som jeg er ferdig 😀
      Resten av kvelden: Arrow 😉

    3. Anonym: Så deilig, alltid godt etter slike turer! Imponerende at dere dro ut i slikt vær, knall bra 🙂 Åå gjett om det er Arrow her også, snart sett en hel sessong på 2 dager. hehe. Hvor langt har du kommet ?

    4. Jeg har egentlig hatt det litt sånn hele uka …
      Isen så helt fantastisk ut – hvilken type er det? 🙂

    5. Ikke vet jeg hva som skjedde, men kommentaren min ble anonym. Det var jeg som var på topptur med familien. Og for en tur, i kulde og regn… Derfor ble det sofa og Arrow resten av kvelden, og jeg tror vi endte på episode 19 i sesong 1 😀 På 3 dager dah….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg