Frokostgrøt, Iherb og ny serie

God morgen. Dere vet jeg er et periode menneske når det kommer til kosthold, og nå har jeg retunert til havregrøten min igjen. Denne gangen har jeg tilsatt en ny liten vri, nemlig kalorifri sjokoladesirup. Jeg har både litt i selve grøten når jeg koker den opp, og litt som topping. Mmmmm. Denne sjokoladesirupsen er av merket Walden farms og bestilles på Iherb. Det er evigheter siden jeg har bestillt noe fra Iherb men nå har jeg tatt det opp igjen. Det finnes jo så mye spennende der. Hadde det vært gøy med et eget iherbinnlegg med alle mine Iherb favoritter? Et tips: Bruk koden VIK961 for rabatt på ditt første kjøp. Ellers inneholder grøten min havregryn, sjokoladeprotein, stevia vanilje, sukrin, kanel og litt salt. Dette drysset med salt er helt avgjørende for smaken. Kombinasjonen av søtt og salt er helt vidunderlig god.  



I dag er jeg litt trøtt. jeg satt nemlig oppe i halve natt å så på en ny serie. Jeg er totalt og komplett hektet på Arrow, og hadde det ikke vært for at jeg har et par viktige avtaler i dag, så hadde jeg sikkert ikke kommet meg i seng i det hele tatt. Hehe. Har noen av dere sett Arrow? Fy søren for en bra serie! Det er altså grunnen til at jeg er litt småtrøtt i dag, men ingenting et par kaffekopper ikke kan fikse. 

I dag står et par telefonmøter på planen, en treningsøkt med fokus på løpsrelatert styrketrening, og en rusletur med en god venninne i ettermiddag. I kveld blir det Taco, the voice, og garantert mer av Errow. Fredagskveld i kjent og kjær stil med andre ord. Akkurat slik jeg liker det. 

Hva er deres planer for dagen, og helgen? 

 

Smiiiiil Maren


20 kommentarer
    1. Åååh det så godt ut! 🙂 Et litt rart spm: Hvor mange gram havregryn pleier du å bruke når du lager havregrøt? Har lest ganske mange steder at 40 gram havregryn gir en “vanlig” porsjon med havregrøt, men jeg føler det er så sykt lite og jeg blir lissom ikke ordentlig mett av det :/
      Hilsen jente på 17 år 🙂 EEELSKER bloggen din forresten!

    2. Ingrid: Jeg veier ikke grynene, jeg bare slomper oppi. men nå gikk jeg å testet hvor mye det er siden du spurte, og hvis jeg tar sånn som jeg pleier så er det altså 72gram 🙂

    3. Ja til spørsmål om iherb-innlegg 🙂 Jeg er en (muligens altfor) flittig bruker av iherb, og har lenge lurt på å prøve Walden farm sine produkter. Er sjokoladesirupen god? Jeg har prøvd et par ting som jeg syntes smakte kunstig og rart og har derfor ikke gitt resten av produktene en sjanse… Kanskje jeg burde? 🙂

    4. Åh – nå fikk jeg akutt lyst på sjokoladegrøt! *Tusle inn på kjøkkenet for å lage sjokoladegrøt* Hehe ;-p Og JA til iherb-innlegg 😀
      Ha en strålende dag, Maren!

    5. Hei! Kjempefin blogg, ivrig leser😉
      Supert med iherbfavoritter, ikke så lett å finne frem i alle produktene,et mekka og en jungel😄
      Synes forr det er litt vanskelig med protein i grøt osv.. Hvilket pulver bruker du? Synes ofte det setter smak… Greit å pimpe opp grøten litt😉

    6. Studentmamma: Hehe Synes det setter smak? Det er jo poenget kjære deg. Jeg bruker det for smak og økt proteininnhold :):) Jeg bruker mange ulike, akkurat i dag var det myo protein med Mocca sjokolade smak:)

    7. Hei! Takk for super blogg! Har merket at innleggene ikke lastes direkte i Bloglovin lenger. Vet du hva det skyldes? Ellers sier jeg bare stå på og fortsett å være akkurat den du er! Du er et sunt forbilde for mange unge (og litt eldre, som meg) jenter!

    8. Nina: Ja du mener sånn atr kun litt av innlegget er synlig, også må man liksom trykke seg inn for å lese resten? Jeg har sett det, men aner ikke hvorfor det er slik. Ser det er sånn på flere blogger. Hmmm. Skal sjekke opp i det!

      Tusen takk, så herlig du er 😀

    9. Arrow er helt fantastisk <3 Presterte å se sesong 1 og 2 på tre dager, så lykke til sier jeg bare! Man blir totalt hekta, haha, men det er jo det som er det beste med en serie 😀

    10. Jatakk til innlegg med iherb-favoritter!! Veldig enig i ditt nyeste innlegg også, foresten – slike treningsøkter er virkelig det beste. For en godfølelse!!
      Bloggen din er utrolig inspirerende og bra, stå på videre.<3

    11. Liker at du skrev Errow på slutten, hehehhe
      Men jeg ser også på det! Begynte for ikke lenge siden og er allerde på sesong 3! Helt fantastisk serie! 😀
      Kvelden skulle egtnlig tilbringes til kjemiøving, men det ble et par episoder med arrow og en skål is med peanøtter i stedet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg