In the end you find yourself happy

Jeg vil at dere leser denne, ordentlig, hvert ord. Les den rolig, les hva som egentlig står der. Les den så igjen. Jeg synes denne er så fin, og etter jeg fant den første gang har jeg lest den igjen og igjen.

“Life changes every minute of everyday. You lose friends, you gain friends. You realize your friend wasn’t ever really your friend and the person you used to hate can make a really good friend. You look for love. You find love. You loose love. You realized that all along that you have been loved. You laugh. You cry. You laugh so hard that you cry. You do this, you do that. You really wish that you hadn’t done that. You then learn from that, and you’re glad that you did. You have your ups. You have your downs. You see good movies. You see bad movies. You wonder if your life is just a big movie. You look at others and you wish you were them. You than realize who they are, and you are glad you’re you. You love life. You hate life. In the end you find yourself happy to be living life, no matter what’s being thrown at you”.

Ta denne med dere, og les den innimellom. Jeg håper uken deres har startet bra, og at formen er fin etter gårsdagen. Jeg er på universitetet i dag for den første av totalt tre skoledager før jeg går ut i en lang lang sommerferie. I ettermiddag blir det en PTtime, etterfulgt av et spennende møte. Etter dette får jeg forhåpentligvis spikret et par av sommerens drømmeplaner. 

 

Smiiiiil Maren



4 kommentarer
    1. Åh, den var fin! Jeg liker sånne såå godt!
      Jeg drømte om deg i natt, drømte at du også hadde blitt syk etter 17. mai, akkurat som meg. Men neida, var nok bare meg! Hahaha, det var jo enda godt. Håper du har hatt en fin mandag, du er fantastisk <3

    2. Fine ord <3 Perfekt på en mandag. Tusen takk for bloggen din, Maren! For herlige hverdagsinnlegg, treningsmotivasjon, peptalks, inspirasjon og ikke minst; livsglede. Et lite lyspunkt i hverdagen. Ønsker deg en strålende uke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg