Gratulerer med dagen

Årets 17 mai ble en skikkelig familiedag for meg, og det er jeg så glad for. Familien min er så viktig for meg, og jeg koser meg veldig sammen med dem. Jeg var en tur innom en koselig vennefrokost på morgenen, før turen gikk videre opp til mormor. Vi koste oss der med mormos rundstykker, lefser og annet godt. Vi dro direkte videre i nytt familieselskap med tanter, onkler, fettere og kusiner. Fine folk, nydelig mat, og herlig feststemning. Jeg er så takknemlig for å ha en så stor og nær familie. Jeg har kost meg veldig i dag, men en hel dag i bunad med så mange mennesker rundt seg tar virkelig på. Man blir både sliten og varm. Noen som kjenner seg igjen? 

Nå er jeg hjemme i leiligheten min igjen, og skal slappe av et par timer. Vi får se hva kvelden bringer, men nå er det jo vanlig mandag i morgen med både jobb, og for min del, ukens hardeste treningsøkt. Så jeg kjenner at jeg er ganske så forsynt med festligheter igrunn. Det skytes opp fyrverkeri i Kristiansand sentrum hver eneste 17 mai, dette er en fast tradisjon, så det må jeg uansett ut å få med meg. Helt ærlig så frister det mest med myke joggebukser, enda litt mer mat, og en god film, for så å ta på seg en stor boblejakke og se fyrverkeriet fra takterrassen senere i kveld. 

Har dere hatt en fin dag? Har dere noen spennende planer for kvelden ? 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Så nydelig du er, og så koselig å høre at du har hatt en fin dag! 🙂
      Jeg blir alltid så glad når du deler inspirerende treningsøkter på bloggen din, og lurer på om du kan fortsette med dette – men også dele litt flere av øktene man kan gjøre uten tilgang på treningssenter og utstyr derifra (som vekter og lignende)? <3

    2. Hei og gratulerer med dagen! for en nydelig bunad du har 🙂
      Jeg syntes også det er veldig inspirerende og fint når du deler morsomme og annerledes treningsøkter. kanskje sirkeløkter etc man kan gjennomføre utenfor treningssenteret – det hadde vært supert!
      også lurte jeg litt på om dette med kosthold i forbindelse med trening. Tenker du veldig på hva du spiser før og etter treningen? hvor mye fett, proteiner og karbohydrater du bør ha etc? Mange skriver at man ikke børs spise mye fett etter trening osv. Tenker du på dette eller spiser du rett og slett det du har lyst på? er så mange råd og tips informasjon at jeg ‘går meg bort’ i all informasjonen. Hihi.
      Klem fra Tonje

    3. Hei, Maren <3 Jeg tittet tilfeldigvis innom kommentar feltet ditt. Jeg har sett at du egentlig bare pleier å få hyggelige og positive kommentarer. Jeg så at du hadde fått litt negative kommentarer av en spesiell person, angående kopiering av Kristina Andersen. Jeg kommenterer vanligvis ikke blogger, men nå måtte jeg bare gjøre det! Før leste jeg 100 blogger, men nå leser jeg bare 1 blogg og det er nettopp din blogg. Jeg blir lei meg på dine vegne når du får en slik kommentar, og håper at du forstår at denne personen bare ønsker å finne noen feil du gjør. Du gjør egentlig alt perfekt og den personen som har kommentert dette er mest sannsynlig misunnelig på deg 🙂 Jeg bladde kjapt gjennom bloggen din og Kristina sin, dere har to helt forskjellige blogger og innhold i løpet av de siste blogg postene deres. Dere har 1 innlegg som er likt, men det gjør absolutt ingen ting. Du har skrevet et ordentlig og utfyllende innlegg om økten med antall repetisjoner og øvelser (dette kjennetegner din blogg, treningsblogger) mens Kristina bare har skrevet hvordan hun selv opplevde økten. Så jeg håper du ikke tar til deg den kommentaren din fikk, og du må alltid vite: jeg har sluttet å lese alle de 100 bloggene og leser bare din, nettopp fordi du er ærlig+ekte+inspirerende 🙂 For meg virker det som at du har et perfekt liv og jeg ønsker å leve et liv som deg, Maren! Du har hjulpet meg litt gjennom den tøffe hverdagen min, og det skal du alltid huske på. Du er bare så utrolig fantastisk. Som sagt så kommenterer jeg aldri på blogg, men nå måtte jeg bare fortelle deg hvor mye jeg elsker bloggen din. Vi har mange av de samme "rutinene" og jeg vet akkurat når du vil poste et innlegg. Så derfor sitter jeg ofte å tenker: "nå har maren kommet hjem fra trening og spist etter treningen, så da kommer det snart et innlegg" og da jeg trykker inn på bloggen din flere ganger, fordi jeg vet at du vil oppdatere, blir jeg bare så utrolig glad <3 jeg leste også en kommentar at du vil fokusere fullt på bloggen din når du har sommerferie til onsdag! da ble jeg så glad og rørt at jeg fikk flere tårer i øynene, fordi jeg har det så tøft selv for tiden og da blir jeg så glad av å lese det jeg ser på som et perfekt liv. Håper du likte at jeg stakk innom kommentarfeltet ditt 🙂 Klem fra meg!

    4. Hei Maren 🙂
      Gratulerer med dagen på etterskudd! Veldig fin bunad, den kledde du 🙂 Jeg har akkurart samme bunad, og lurer på om det hårbåndet du har på deg hører til bunaden? Eventuelt hvor man kan få tak i slikt?

    5. Så fin du var 🙂 Jeg har ikke bunad, men ønsker meg det. Men har litt blanda følelser, det er veldig fint, men virker litt stress også. Og så vet jeg ikke helt hvor jeg skulle hatt fra, for familien kommer jo fra mange forskjellige steder. Men kanskje en gang i fremtiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg