Love at first run

Mange av dere har fått med dere at jeg har oppdatert instagramkontoen min hyppig med bilder av en super fresh pulsklokke. Flere av dere har etterspurt min mening om denne klokken, og nå føler jeg at jeg har testet den på såpass mange økter, og på såpass mye variert trening at jeg har skapt meg et godt nok grunnlag på å uttale meg. Det er viktig for meg når jeg skal anbefale et produkt til dere, at jeg virkelig får testet det skikkelig. Jeg har nå hatt ca 8 løpeturer med Garmin Forerunner 620. Jeg har løpt langturer i Kristiansand, kortintervaller på tredemølla, bakkeintervaller, langtur på mølla og i kupert terreng i Portugal.

Klokken er sponset

Så hva synes jeg om min nye Garmin? Jeg avslører meg selv litt i overskriften, og det er nok derfor ingen hemmelighet at jeg mener denne klokken innfrir absolutt alle krav og leverer 100%. Denne klokken har absolutt alt jeg trenger, og mer til. Jeg har full oversikt over puls, hastighet, avstand og tid. Jeg vet altså hvor langt jeg har løpt, hvor jeg har løpt (klokken har GPS) hvor fort jeg løper, hvor lenge jeg har holdt på og hva pulsen min ligger på. Dette ser jeg oversiktelig og fint, uten å trykke på en eneste knapp. Når jeg så er ferdig med turen og stopper klokken så får jeg absolutt alt av informasjon om løpeturen min. Gjennomsnittsfart, toppfart, kalorier, toalt avstand, gjennomsnitts puls osv osv. Jeg bruker kun det jeg har nevnt her nå, men det finnes så mye mer. Du kan koble den opp mot en app, samle øktene dine, logge dem, sammenligne med andre garminbrukere. Jeg har fremdeles tilgode å sette meg inn i alt dette, og helt ærlig så føler jeg egentlig ikke at jeg trenger noe mer. Jeg har absolutt ALT jeg trenger på denne klokka, og jeg digger den.

Det er så befriende å bare starte klokka og løpe ut døren. Samma hvor jeg løper, for klokken gir meg hele tiden informasjonen jeg trenger. Jeg bare løper i hvilken som helst retning, også får jeg svar på hvor jeg har løpt, hvor langt, hvor fort, hvor lang tid jeg har brukt og hvor mange kalorier jeg har forbrent. I tilegg synes jeg det er litt gøy at den er så utrolig fin og fresh. Klokken lades enkelt opp med en lader som følger med. Jeg har kun ladet klokken min en eneste gang siden jeg fikk den, så batteriet er virkelig bra. Dere kan klikke dere inn på Garmin sin facebook HER, eller hjemmesider HER, og lese mer om denne klokken, og flere av de andre modellene. 

Jeg bruker klokken min masse, og gleder meg til hver eneste løpetur. Som sagt i overskriften, det var kjærlighet på første løpetur

 

Smiiiiiil Maren


14 kommentarer
    1. Hei Maren! For å få det beste ut av pulsklokken,
      må man da vite sin korrekte makspuls? Mvh Madicken

    2. Takk for en herlig blogg, Maren! Jeg lurte på om du har testen den til styrketrening? Er det mulig å bruke den til dette også?
      Ellers får du ha en herlig helg og 17.mai! Kos deg!

    3. Katrine: Ja jeg har hatt den på meg under styrketrening/egenvektstrening, egentlig bare for å se hvordan pulsen var. Så den funker fint til det! Jeg kan også informere om at man får utrolig høy puls av pullups. hehe. Det er rene intervalltreningen 😛

    4. Eg har samme klokke og er super fornøyd:) den leverer! Så får den ein skikkelig prøvelse når eg skal prøve å ta halvmaraton på 1.30 10.juni🏃🏻👊

    5. Hei Maren! 🙂
      Ville bare gjøre deg oppmerksom på at innlegget med tunfiskrøre er publisert to ganger 😉 Ellers må jeg få si at jeg synes bloggen din er veldig flott! Jeg sitter alltid igjen med godt humør og en god dose motivasjon og inspirasjon etter jeg har klikket meg innom. Ha en fin dag, og stå på videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg