Morgenstund & sporty ferietips

Hvor deilig er det ikke med fri på en torsdag, og inneklemt fredag? Jeg nyter en rolig og avslappende morgen med blader, kaffe og frukt. Frokosten er spist for lengst, og den var vekk før jeg rakk i tenke på å ta bilde av den. Sånn går det når man har nybkate knekkebrød, og brukost på lur. Mmmmm. Oppskriften på mine knekkebrød finner dere HER. Jeg la til solsikkekjerner denne gangen, og det ble så godt. 

I dag skal jeg bare kose meg i leiligheten, og kjenne på den magiske følelsen av å være ferdig med 9 ukers hjemmesykepleie praksis. Jeg hadde min siste evaluering i går, og praksis er bestått med glans. Fy søren for en følelse!!! Nå er det kun 3 dager på universitetet igjen til uken, også tar denne frøkna en latterlig lang sommerferie. Vi snakker 2,5 måneder med fri. Hva i all verden skal jeg finne på? Jeg har så lyst å reise på en sporty ferie, gjerne på noe alla ShapeUp bootcamp, men denne gangen som deltager. Har dere noen tips til slike turer? Kanskje noen av dere skal på en slik tur, det hadde jo vært så gøy å slenge meg på!! 

Jeg gleder meg til å se om dere har noen spreke reisetips. Jeg har jo allerede en lang liste med reisetips til den uken jeg skal reise på kosetur i juli, der var dere helt fenomenale og jeg er så takknemlig. Så nå lurer jeg altså på om dere har noen sporty treningsreisetips på lur også. Ha en deilig fridag dere, og takk for at dere er så engasjerte på bloggen for tiden, det gir så mye motivasjon for meg. Jeg elsker å få tilbakemeldinger fra dere, det gir en følelse av at det faktisk er noen der ute, og at jeg ikke bare skriver ut i luften. Så tusen takkm, dere er herlige!

 

Smiiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Jeg har ikke tips til treningsferie, men i år skal jeg være “turist i engen by” og reise til høsten. Med turist i egen by, mener jeg å utforske byen og nærområdet, finne nye turer å jogge og sykle, spise lunch og middag på cafe/restaurant flere ganger pr uke – det kan jeg unne meg når jeg ikke bruker penger på å reise i sommer
      Gleder meg til å høre hva du velger

    2. Lise: For en ide!! Det er jo perfekt. jeg har kanskje spist på 4-5 av byens returanter, og absolutt ikke opplevd alt krs har å by på. Tusen takk – gøy tips 😀

    3. Heisann!
      Anbefaler veldig La Santa i Lanzarote hvis du vil på en sporty ferie! Der kan du velge litt mer selv, er som å være på et gigantisk treningssenter-hotell med utallige gruppetimer, felles utflukter og kjempebra egentrenings-muligheter! Var der i februar for et par år siden, men da var været litt bob-bob, men var kjempedyktige instruktører og generelt bra opplegg!

    4. Vil anbefale Rocky Mountains i Canada – her kan du sykle, gå toppturer, klartre, padle kajakk – ALT etter hva du føler for. Er definitivt et av de mest fantastiske stedene jeg har vært – drømmer meg så tilbake i disse eksamenstider 🙂 I tillegg får jo man med helt uslåelig natur!

    5. Jeg elsker bloggen din, Maren!! du er superflink og inspirerende!! håper du får en super sommerferie uansett hvor d blir, og forhåpentligvis masse blogging.. :**

    6. St. Moritz og hele Engadindalen i Sveits er fantastisk for aktivitetsferie; uendelig mange flotte stier i fjellet, høye topper og usedvanlig vakker natur. Nord-Norge er undervurdert, og særlig Lofoten vil gjøre deg målløs. Hvis du har litt tid til overs for en hund (jeg syntes jeg leste en gang at du er glad i hunder), har jeg verdens søteste hund som du kan låne dersom du vil prøve hvordan det er å ha hund i hus. Jeg bor også ved bystranda, og å gå tur med ham på Tangen er alltid kjekt – en møter så mange hyggelige hundeeiere. Eller om du har lyst til å være med på løpetur om morgenen (sånn ca halv syv – og med hund!), er det bare å slenge seg på (dette er ikke ment som et dårlig sjekketriks. Jeg er en gift dame med like interesser som deg, men ikke så mange kjente i byen..).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg