Running Portugal-style

Klærne er sponset

Jeg fikk meg tre gode, lange løpeturer nede i Portugal og sier meg veldig fornøyd med det. Jeg skulle ønske jeg hadde fått til enda flere, da omgivelsene virkelig legger tilrette for løping. Det er helt spesiellt å løpe langs de bratte klippene, og se ned på det asur blå havet, kjenne sola steike og høre bølgene slå innover mot stranden. Surfere ser man overalt, og landskapet man løper i er helt fantastisk. Jeg fikk knipset noen bilder på en av de første turene jeg hadde her nede, og når jeg ser bildene så angrer jeg litt på at jeg ikke knipset flere bilder de siste dagene. Fargen på kroppen er en litt annen nå enn den var her *ler*. 


Jeg løp for det meste rolige, lange turer på mellom 9 og 11 km. Den ene dagen kortet jeg ned distansen, og la inn et par trappeløp. Trappeløp må være noe av det tyngste, og verste jeg vet, men i slike omgivelser blir det faktisk litt bedre. I tilegg så er deler av denne trappen i sand, og det gjør det hele litt mer slitsomt. Effektivt er det hvertfall uten tvil! Er det noen av dere som løper i trapper? 

Jeg følte meg som en skikkelig fargeklatt der jeg trippet rundt. Jeg elsker farger, og synes denne knall grønne herligheten av et løpesett var utrolig fresht. Jeg ser for meg å bruke shortsen, og t-skjorten mest hver for seg, men akkurat nede i Portugal, i 23 varmegrader og knall sol følte jeg det var innafor å kjøre total matchings. Nå som bena har blitt hakket brunere, så føler jeg den grønne shortsen bare blir enda finere. Jeg tenker å bruke den med en løs hvit løpetopp, og tror det blir veldig fint. Tskjorten er i et deilig pustende materiale, og passet perfekt til å løpe og svette mye i. Den føltes verken våt eller tung, den klistrer seg ikke til kroppen, og var generelt veldig god å ha på. 

Shorts – Adidas  //  T-skjorte – Adidas

Hva synes dere, blir det for mye farge eller er det innafor? 

 

Smiiiiil Maren

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg