Siste kveld med gjengen

Jeg må dele litt bilder fra gårsdagens avslutningsmiddag. Vi samlet hele gjengen, og dro ned på stranda hvor vi koste oss med tapas, vin og sangria. Det er helt topp å trene hardt, og være aktiv, men det er vel så viktig å kunne senke skuldrene, nyte god mat og drikke, og bare kose seg. Det var akkurat det vi gjorde i går, i helt magiske omgivelser. Den solnedgangen her i Ericerira er bare så vakker, og den satt virkelig stemningen.

Jeg er så takknemlig for denne uken hvor Pia og meg har vært super-team. Jeg har ikke ord for å beksrive denne jenta. Pia og meg var gode venninner før vi dro ned, men nå føler jeg bare at jeg har fått en venninne for livet. Pia inspirerer meg, motiverer meg og pusher meg når jeg trenger det. Hun er så reflektert og god på alle måter. Hun er morsom og energisk, samtidig som vi kan slappe helt av sammen og bare være. Jeg har blitt helt ubeskrivelig glad i denne jenta, og jeg sliter litt med å se for meg en hverdag uten Pia ved min side.

Jeg føler at Pia og meg har spillt hverandre gode denne uken, og virkelig jobbet som et team. Det er så magisk når man møter noen man har det så utrolig bra med både profesjonellt, og sosialt. Vi har planlagt og gjennomført øktene, og vi har pushet jentene til det ytterste sammen. Vi har også trent sammen, løpt sammen, hatt utrolig mange gode samtaler. Vi har ledd så masse og skravlet hull i hode på hverandre. Vi har reflektert over ting, rådført oss med hverandre og virkelig bare vært et team på alle mulige måter. Tenk at man kan være så tett på noen, 24 timer i døgnet, uten at man blir lei eller irriterer hverandre. Fineste Pia min, tusen tusen takk for at du ville ha meg med, og gav meg denne muligheten. 


I kveld skal vi ut å spise en bedre biffmiddag med de som er igjen her. Så gjenstår det bare å pakke litt, før avreise i morgen tidlig. Home sweet home. Jeg frykter at det som i utgangspunktet var en helt super smooth hjemreise nå kan bli ganske kjip. Jeg har nemlig super kort tid fra flyet mitt fra Lisboa lander i Oslo, til flyet mitt som skal ta meg hjem til kristiansand. Typ 40 minutter fra jeg lander til neste fly går, er det mulig å rekke tror dere? Det er samme flyselskap, men reisene er booket separat. Hvis bagasjen må hentes ut og sjekkes inn på nytt så er jeg doomed, da er det ikke sjans å rekke det flyet tror jeg. *fingers crossed* 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Når du skifter til innenlands fly, så må du sjekke inn bagasjen på nytt. Så tror det blir vanskelig å rekke det flyet :p

    2. Spør ved innsjekking i Lisboa om du kan sjekke inn helt hjem evt snakk m flyvertinnene som kanskje kan hjelpe – lykke til

    3. Jeg fløy fra utlandet- Gardemoen videre til KRS. Hadde 40 min til å sjekke bagasje og komme meg til gate. Gikk fint, selvsagt med hjertet i halsen. God tur!

    4. Ja du må sjekke inn bagasjen på nytt, og JA det er stor sjanse for at du får gate 19F eller noe der omkring, så her gjelder det bare å forberede seg litt. Sørg for at du har alt klart i håndbagasjen (så du ikke trenger å rote nederst i veska for å hente ut håndkremen du vet er der en plass), og forbered deg på å løpe 😉 Og for guds skyld, ikke stopp for å handle i taxfree.. Siden det er separate bookinger, sjekk inn på forhånd på begge flyvningene. Lykke til! Hilsen ei som har hatt transfer fra oslo til kristiansand mange ganger, og alltid rukket det på under 40 min.

    5. mk: jeg booket ny, orker ikke tanken på hjertet i halsen og sjanse for å ikke rekke det. Det er streik her i Portugal så litt styr på flyplassen kan skje, så godt mulig det blir forsinkelser. Nei jeg orket ikke det styret der, så ny bilett booket og nå har jeg 2,5 timer på meg fra jeg lander til ny takeoff. God tid til taxfree, kaffe og lave skuldre :):)

    6. Så gøy! Ingenting kan være bedre enn å ha en super treningstur der du også får deg en riktig god venninne resten av livet? 😀 Masse lykke til på hjemmreisen, og ha en flott uke videre 🙂
      PS: skulle så gjerne ønsket jeg og kunne vært med på en slik ShapeUp treningstur ;(( Hvor mye koster det?
      Klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg