Sol, surf & beachlife

I dag stod surf på planen, og etter min lille hendelse i går så valgte jeg å være fotograf og kose meg på stranda med et par av de andre jentene i dag. Vi lå i sanda og skravlet, og koste oss, så på jentene som surfet og knipset litt bilder. Det livet her nede altså. Vi trener, spiser, soler, koser og sover. Vi går rundt i chillout klær hele tiden, med håret i en tutt på hode, og uten sminke. Alt er avslappende og deilig, maten er fantastisk, sengene er så gode og været er upåklagelig. Jeg kommer til å komme hjem som en solbrun, fresh og komplett uthvilt versjon av meg selv. Hehe. Her får dere et lite bildedryss av dagen min her i Ericeira, Portugal: 

Se disse to deilige bildene fra dagens lunsjbord da.Vi spiste nede på strandaen på Limpicos, som ligger bokstaveligtalt på stranden. Med utsikt til proffe surfere som red på bølgene koste vi oss med kyllingsalater, kyllingsadwicher, quesedillas og ferskpressede juicer. Det er så kult når et sånn sted satser på sunn og bra mat – jeg digger det! 

Pia og meg har også kjørt en Back to Basic styrkeøkt på jentene i dag, med fokus på Chins, Knebøy og Skulderpress. Vi avsluttet med en sirkeløkt, og en heftig finisher, crossfit style. Jeg deler øktene med dere senere – I promise.

Appropos mat så er det straks BBQ fest på campen. Det har kommet en egen kokk/grillsjef som allerede er i gang med å fyre opp to svære griller ute på området her. Så i kveld blir det grillfest med masse godt på grillen og sangria på denne gjengen. 

 

Smiiiiiil Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg