Når ordene ikke strekker til

Slik føles det nemlig akkurat nå, jeg sliter litt med å finne ordene for å beskrive livet her nede på Lapoint campen. Sol, varme temperaturer, digre bølger, kritt hvite sanstrender og god stemning. Når det i tilegg er over 30 positive, skjønne og treningsglade jenter her så er i grunn idyllen komplett. Dagen i dag har vært fyllt med jogging, foredrag om mental trening, deilig lunsj på stranda med salat og sandwich, etterfulgt av SUP (stand up paddling).


SUPen ble faktisk ingen hyggelig opplevelse for meg. Jeg ble plutselig livredd ute på brettet der, klarte ikke å holde balansen, og måtte bare komme meg på land igjen. Huff! Jeg har opplevd flere ganger at jeg faktisk blir litt utrygg og redd når det gjelder vann, men at det skulle slå så hardt til i dag ble jeg overrasket over. Alle de andre digget det big time, og storkoste seg ute på brettene sine. Jeg koste meg på stranda i mens andre gjorde seg ferdig ute på vannet, og i slikt vær føltes det absolutt ikke som noe nederlag. Dere kan lese mer om paddleboardingen på skjønne Marthe Borge sin blogg. Hun er også med på tur, og jeg koser meg så sammen med denne jenta. 

I kveld tar Pia og meg det helt med ro på rommet. Vi ligger her i hver vår seng, skravler, surfer litt på nettet, jobber med forberedelse til øktene resten av uken, og spiser proteinsjokolade, og cashewnøtter. Vi koser oss veldig her vi ligger med hver vår solbrente og litt slitne kropp. Jeg kjenner at i dag blir det en tidlig kveld på disse frøknene.

Har dere hatt en fin dag?

 

Smiiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Det er mange som ikke liker å være på lite brett på dypt vann – det er noe annet å være i en båt. Jeg liker ikke å svømme for langt ut på dypt vann – det er ubehagelig å ikke bite hva som er rundt deg og under deg . Ja ha – vi er forskjellige bi mennesker og vi liker og er redde for ulike ting
      Nyt og kos deg videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg