Girlpower på Shapeup Bootcamp

Fy flate som vi koser oss. Denne dagen har bare vært så utrolig bra, og jeg er så glad, og faktisk litt lettet. Ikke det at jeg ikke hadde trodd det skulle bli bra, for det trodde jeg, men man er jo alltid litt spent på hvordan gruppen blir, hvordan vil de respondere på treningen, hvordan blir kjemien. I tilegg så er man jo spent på stedet, hvordan man skal bo, maten, området og alt dette. Nå har vi vært på Lapoint i to døgn, og jeg storkoser meg. Jentene er helt utrolig herlige, og vi kunne ikke ønsket oss en bedre gruppe med jenter. De er energiske, positive, latterlig spreke og fantastisk blide. I dag har vi kjørt en styrkeøkt, en coreøkt og en pole-fitness økt på dem , og de stiller opp fulel av energi på hver eneste økt. Jeg er så imponert. 

Vi har fått knipset en god del bilder underveis i dag, så her får dere et lite bildedryss fra første dag på ShapeUp Bootcamp: 

Dette er hele 120kg (!!) som denne råsterke frøkna dro opp lett som bare det. Dette er faktisk ikke maksen hennes en gang. Jeg bøyer meg i støvet, dette er girlpower på høyt nivå! For noen jenter vi har med oss på tur altså, dette lover så bra for den kommende uken. Jeg er både imponert og stolt av hver og en av dem allerede. 


Nå må jeg legge bort macen, og komme meg avgårde til middagen. Buffet står på menyen, og det kunne ikke passet bedre, jeg er nemlig sulten som en ulv etter all dagens aktivitet. 

Jeg håper alt er flott hjemme, og at dere har hatt en finfin start på uken. 

 

Smiiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. kunne du lagt ut innlegg senere enten der du skriver litt om hvor lenge treningene varer og hvilke forskjellige øvelser dere tar og kanskje ett innlegg om der du skriver om diverse mat, og slikt det finnes på bootcampen og slikt?:) veldig inspirerende å høre, er på en måte i en veldig sunn del av livet der jeg trener og synes sunn mat er viktig så vill høre litt om hva dere spiser der nede og slikt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg