Comeback på fotballbanen

Da var jeg på plass i Oslo. Jeg landet så tidlig som klokken 11, og dro rett fra flyplassen til Optimal Trening på Bislett hvor jeg møtte en god kompis. Vi kjørte en kjapp liten treningsøkt, før vi dro innom butikken og kjøpte med oss friske jordbær, og litt diverse godsaker. Vi stppet også innom Åpent Bakeri og fikk med oss kaffe. Så la vi ut på en liten road trip. Eller liten, og liten, den ble i grunn ganske lang fordi vi kjørte så latterlig feil. Fordelen ble jo at vi fikk masse mer tid sammen, fikk skravlet masse og tatt igjen alt det tapte. Guri som jeg koste meg! Jeg skal tilbringe masse tid i Oslo i sommer – det er hvertfall helt sikkert!

Bilturen endte hos min gode venninne Camilla, bedre kjent som Treningsfrue. Her sitter jeg nå krøllet sammen i en stor myk sofa. Magen er mett på deilig kyllingsalat, jeg har iskald pepsi max i glasset, m&m´s på bordet, og en skremmende god proteinbar i hånda. Har noen smakt den nye kokosbaren fra Nutramino? Kjære vene, bounty kan jo bare gå å legge seg. Jeg tenker at det er helt innafor med en bar eller tre i dag, for jeg har nemlig prøvd å følge aktivitetsnivået til Camillas to sønner, Max og Leo, på fotballbanen i dag. Hjelpes, for et tempo på di gutta der, jeg var helt utslitt etter kampen. Leo har også prøvd å lære meg å trikse, noe som gikk helt middels. Haha. 

Uansett så var det utrolig morsomt, og jeg fikk deilige flashbacks til barndommen med masse fotballspilling. Desverre så hadde jeg ikke noe mer skills nå enn jeg hadde da. Jeg eier ikke koordinasjon når det er en ball involvert, og vi tapte så det sang mot gutta. 

Nå skal vi kose oss resten av kvelden, skravle masse og bare nyte en skikkelig jentekveld. I morgen står vekkerklokken på 04.30, da er det bare å komme seg til flyplassen og hoppe på første fly til Portugal. Jeg gleder meg så ubeskrivelig masse til å se det skjønne (og kanskje litt trøtte) fjeset til Pia på flytoget i morgen tidlig. Endelig skal vi på tur!

Har dere hatt en fin dag? Hva har dere gjort i dag?

 

Smiiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Jeg har smakt kokosbaren fra Nutramino, jeg synes den er Ok (men det er mest fordi jeg ikke er så glad i kokos). Min favoritt fra Nutramino er den med karamell, de selger dem på treningssenteret mitt – så jeg kjøper inn til lørdager og når jeg skal på reiser.
      I dag har jeg gått tur, gjort husarbeid, gjort forbedrelser til neste uke (lagd nydelig jobblunsj til i morgen og pakket treningsskken), og slappet av en del på sofaen.
      Ha en god tur til Portugal.

    2. Så gøy, og så hyggelig kvelden hørtes ut som. Perfekt. Har faktisk spilt fotballkamp i kveld jeg. Seriestart. endte med tap, men var litt gøy, men aldri gøy å tape. God tur imorgen.
      Hilsen Anja

    3. Du er et fantastisk forbilde, Maren! Du viser leserene dine at det går an å ha et balansert kosthold og likevel se fantastisk ut og ha masse energi 🙂 Stå på videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg